• تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 13:07
  • کد خبر : 3855
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

برگزاری مراسم نکوداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان سردشت

این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند با حضور حاج ماموستا ” محمد واوی ” امام جمعه ، ” باباخان اسکندری” فرماندار شهرستان ، معاونین فرماندار، بخشداران ، روسای شورای اسلامی و شهرداران به همراه روسای ادارات در سالن یادمان شیمیایی برگزار شد. پیگیری امورات مردم برتر از عبادت در مسجد است

این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند با حضور حاج ماموستا ” محمد واوی ” امام جمعه ، ” باباخان اسکندری” فرماندار شهرستان ، معاونین فرماندار، بخشداران ، روسای شورای اسلامی و شهرداران به همراه روسای ادارات در سالن یادمان شیمیایی برگزار شد.


پیگیری امورات مردم برتر از عبادت در مسجد است

امام جمعه سردشت در مراسم نکوداشت روز کارمند با اشاره به آیات و احادیث گفت : رفع مشکلات و پیگیری امورات مردم ماورا و برتر از عبادت در مسجد است و بهترین انسان آن کسی  است که بهترین منفعت را برای هم نوع خود و مردم داشته باشد.

حاج ماموستا محمد واوی تقوا به عنوان عامل اصلی بازدارندگی در مقابل بسیاری از وسوسه‌های دنیایی، خیرخواهی ، پیگیر امورات مردم، مطالبه گری و مسئولیت پذیری را از مشخصه های مهم برای کارمند نمونه عنوان کرد.

رجایی و باهنر به عنوان بهترین الگو باید رفتار و تفکر آنان نهادینه شود 

” باباخان اسکندری” فرماندار سردشت نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و با بیان اینکه تواضع ، صداقت، ساده زیستی، اعتقاد به ارزش‌های اسلامی ، خستگی ناپذیر ، مسئولیت پذیری و پاسخگو به مردم از ویژگی و رویه های مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بود، گفت : این شهیدان گرانقدر بهترین الگو بودند که ماندگار شدند بایستی رهرو راه شهیدان بود و رفتار و تفکر آنان را در خود نهادینه کرد.

 در پایان ضمن تجلیل از زحمات فرماندار سردشت از سوی اتاق اصناف و اداره صمت از 65 کارمند نمونه سطح شهرستان تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی