• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 - 14:21
  • کد خبر : 3831
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهرستان سردشت به 17 واحد افزایش یافت

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سردشت با اشاره به اینکه پیش از این، 9 واحد بوم‌گردی در منطقه فعال بود، گفت: تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهرستان به 17 واحد افزایش یافت. صلاح محمدی افزود : این اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مناطق روستایی و مناطق هدف گردشگری این شهرستان به منظور پذیرش و اسکان مسافران

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سردشت با اشاره به اینکه پیش از این، 9 واحد بوم‌گردی در منطقه فعال بود، گفت: تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهرستان به 17 واحد افزایش یافت.

صلاح محمدی افزود : این اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مناطق روستایی و مناطق هدف گردشگری این شهرستان به منظور پذیرش و اسکان مسافران و گردشگران و آشنایی آنان با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این مناطق راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: وجود یک اقامتگاه‌ بوم‌گردی فرصت مناسبی است تا گردشگران ضمن گردشگری در هر منطقه و بازدید از جاذبه‌های توریستی ، حس زیستن به سبک سنتی را نیز تجربه کنند.

وی اظهار کرد :  این شهرستان دارای سه روستای هدف گردشگری است و هم اکنون سه روستای «شلماش»، «موسالان» و «کانی کویز» از جمله روستاهای هدف گردشگری تعریف شده که در آینده این تعداد به 15 روستا افزایش پیدا می‌کند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سردشت گفت : سردشت با قرار گرفتن در اقلیمی خاص دارای طبیعتی متنوع و شگفت انگیز است که از کوه تا دشت و جنگل تا دریاچه و رودخانه را در خود جای داده و قابلیت پذیرش مسافر در هر چهار فصل سال را دارد به طوری که ظرفیتی کم نظیر برای گردشگران را در این شهرستان مرزی فراهم کرده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی