• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 - 14:15
  • کد خبر : 3828
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

آیین تجلیل از آزادگان در سردشت برگزار شد

این مراسم  به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با حضور ماموستا ” محمد واوی ” امام جمعه سردشت ، ” باباخان اسکندری” فرماندار شهرستان، بخشداران ، جمعی از روسای ادارات ، اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری در حسینیه سپاه برگزار گردید. فرماندار شهرستان سردشت در این مراسم ضمن تبریک به همین

این مراسم  به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با حضور ماموستا ” محمد واوی ” امام جمعه سردشت ، ” باباخان اسکندری” فرماندار شهرستان، بخشداران ، جمعی از روسای ادارات ، اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری در حسینیه سپاه برگزار گردید.

فرماندار شهرستان سردشت در این مراسم ضمن تبریک به همین مناسبت گفت: آزادگان دلیر و سرافراز نماد ایثار و مقاومت هستند و لحظاتی که آنان در زندانهای رژیم سفاک بعث گذرانده‌اند که در سخت ترین شرایط و با رنج و زجر و مشقت های فراوان همراه بوده هرگز برای ما قابل تصور نیست و نخواهد بود.

وی افزود: با تمام زجر ها و سختی هایی که برای اسرا به وجود آمد آنان یک لحظه از آرمان و ارزش های خود پاپس نکشیدند.

اسکندری با اشاره به سخنان گهر بار رهبر معظم انقلاب در خصوص آزادگان بیان کرد : آزادگان ذخیره ای پایان نیافتنی هستند که برای همیشه درس مقاومت و شجاعت و شهامت داده و رسالتی که امروز از آزادگان دریافت شده تا تداوم بخش راه شهدا و رزمندگان دلاور باشیم و آزادگان را به عنوان الگو و نماد ایثار و مقاومت معرفی کنیم و این ارزش‌ها را به نسل های آینده انتقال دهیم.

خاطره گویی دو نفر از آزادگان شهرستان و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این آیین معنوی با لوح سپاس و هدایایی از ایثار و صبر و مقاومت آزادگان قهرمان که سال‌ها در زندان با تحمل سختی‌ها موجب شکست دشمن بعثی شدند، تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی