• تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 14:10
  • کد خبر : 3819
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تجلیل از مدیران عامل انجمن‌های مردم نهاد شهرستان سردشت

به مناسبت گرامیداشت روز تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی امروز طی مراسمی با ریاست ” باباخان اسکندری” فرماندار سردشت و جمعی از روسای ادارات از مدیران عامل انجمن‌های مردم نهاد شهرستان تجلیل به عمل آمد. به گزارش سردشت پرِس ؛ فرماندار سردشت در این مراسم ضمن تبریک به همین مناسبت و تقدیر از زحمات و

به مناسبت گرامیداشت روز تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی امروز طی مراسمی با ریاست ” باباخان اسکندری” فرماندار سردشت و جمعی از روسای ادارات از مدیران عامل انجمن‌های مردم نهاد شهرستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سردشت پرِس ؛ فرماندار سردشت در این مراسم ضمن تبریک به همین مناسبت و تقدیر از زحمات و تلاش‌ انجمن‌های مردم نهاد شهرستان گفت: سازمان های مردم نهاد به عنوان پل ارتباطی دولت و مردم و بازوان پرتوان دولت ازظرفیت های اجتماعی است که بخشی از مسئولیت های دولت در حوزه اجتماعی را برعهده گرفته است.

باباخان اسکندری با اشاره به اطفای حریق جنگلهای منطقه مزن آباد با حضور به موقع و تلاش خستگی ناپذیر اعضای انجمن مردم نهاد این چنین اقداماتی را به معنی واقعی فلسفه وجودی انجمن‌ و تشکل‌های مردمی خواند و افزود: نیازها آن قدر زیاد و متنوع است که پیشرفت امور با مشارکت و همکاری مردم امکان پذیر نیست از اینرو فلسفه تشکیل سازمان های مردم نهاد آن است که کارها به وسیله مردم انجام و نیازها مرتفع شود. 

وی تاکید کرد: از این رو ضروری است تا اقدامات انجام گرفته مجموعه سازمان های مردم نهاد با هم افزایی و پرهیز از موازی کاری و با چشم انداز مشخص سیاستگذاری و هدایت شود. 

در ادامه هر یک از اعضای جلسه ضمن بیان مسایل و مشکلات و ارائه راهکار و پیشنهادات در راستای تقویت انجمن‌های سطح شهرستان خواستار نگاه ویژه جهت پیشبرد اهداف شدند.

تجلیل از مدیران عامل انجمن‌های مردم نهاد شهرستان پایان بخش این جلسه بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی