• تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 14:07
  • کد خبر : 3813
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

اقدامات بنیاد علوی برای رفع کامل محرومیت در شهرستان سردشت همچنان ادامه دارد 

 ظهر امروز ناصر عابدی دبیر نهاد بنیاد علوی در شهرستان با ” باباخان اسکندری” سرپرست فرمانداری شهرستان به منظور بررسی مسایل و مشکلات و جذب اعتبارات و تجهیزات بیشتر برای رفع محرومیت شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سردشت پرِس؛ سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بنیاد

 ظهر امروز ناصر عابدی دبیر نهاد بنیاد علوی در شهرستان با ” باباخان اسکندری” سرپرست فرمانداری شهرستان به منظور بررسی مسایل و مشکلات و جذب اعتبارات و تجهیزات بیشتر برای رفع محرومیت شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سردشت پرِس؛ سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بنیاد علوی در راستای رفع محرومیت شهرستان ، اقدامات این بنیاد را ارزشمند خواند و گفت: این شهرستان در همه حوزه‌ها شاخص‌ پایینی دارد و نیازمند اقدامات بیشتر و مؤثرتر بنیاد هستیم.

باباخان اسکندری افزود : بایستی مشکلات و موانع همراه با نیازمندی‌ها شناسایی سپس با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی نسبت به تهیه و تامین و رفع موانع گام برداشت.

 احداث بیش از 10 چمن مصنوعی، ساخت 57 مسکن محرومین، تخصیص وسایل و امکانات برای تجهیز بوستان‌های روستایی و مبلمان شهری، مفرش کردن مساجد، توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی، آموزشی و فرهنگی ، آسفالت و بهسازی جاده‌های روستایی و اعطای تسهیلات اشتغالزایی تنها بخشی از اهم اقدامات بنیاد علوی در شهرستان سردشت است.

در حال حاضر نیز برای اجرای طرح هادی برای هر روستا 4 میلیارد ریال و در مجموع برای 10 روستا 40 میلیارد ریال همراه با بهسازی و آسفالت جاده روستایی با اعتبار 50 میلیارد ریال تخصیص یافته و احداث 5 چمن مصنوعی نیز در دستور کار است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی