• تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 14:04
  • کد خبر : 3807
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کارگروه ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان سردشت تشکیل جلسه داد 

این جلسه با ریاست ” آزاد محمدپور “معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و با حضور بخشدار بخش مرکزی و اعضای کارگروه با دستور کار ارائه‌ گزارش و بیان مشکلات و بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد. به گزارش سردشت پرِس، معاون برنامه‌ریزی

این جلسه با ریاست ” آزاد محمدپور “معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و با حضور بخشدار بخش مرکزی و اعضای کارگروه با دستور کار ارائه‌ گزارش و بیان مشکلات و بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

به گزارش سردشت پرِس، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار در این جلسه بابیان اینکه هدف اصلی ارائه خدمات به مردم ، آسایش مردم و داشتن شهری ایمن است، گفت: ارائه خدمات بایستی به صورت اصولی و در چهار چوب قانون باشد.

محمدپور با تاکید براینکه بسیاری از ساخت و سازها در سطح شهرستان غیر اصولی و وضعیت نامناسبی دارد افزود: همکاری و هماهنگی ها باید بیشتر شود ، گام‌های اساسی برداشت هرچند در این مسیر مشکلات خاص خود را دارد اما برای اجرای عملیاتی کردن آنها باید عزمی راسخ داشت.

در ادامه ضمن ارائه گزارش توسط بخشدار بخش مرکزی، سرپرست شهرداری سردشت، رئیس اداره راه و شهرسازی ، رئیس اداره منابع طبیعی و رئیس نظام مهندسی شهرستان بر برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز و رسانه‌ای شدن آنها ، تشکیل کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات با حضور 15 اداره و ارگان سطح شهرستان ، بازدید و بازرسی مستمر و مداوم از بنگاه‌های املاک و برخورد قاطع با بنگاه‌های متخلف تاکید شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی