• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 مرداد 1402 - 14:02
  • کد خبر : 3804
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

سردشت با بیشترین اقامتگاه‌های بوم گردی رتبه نخست استان آذربایجان غربی دارد

” آزاد محمدپور “معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار به همراه “ودوود فخاری” کارشناس اقامتگاه های بوم گردی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی ، بخشداران و رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان از روند اجرای عملیات ساخت اقامتگاه های بوم گردی بازدید به عمل آورد. به گزارش سردشت پرِس، در این بازدید ها ضمن

” آزاد محمدپور “معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار به همراه “ودوود فخاری” کارشناس اقامتگاه های بوم گردی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی ، بخشداران و رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان از روند اجرای عملیات ساخت اقامتگاه های بوم گردی بازدید به عمل آورد.

به گزارش سردشت پرِس، در این بازدید ها ضمن بررسی مسایل و مشکلات و موانع فنی ساخت اقامتگاه ها ، بر لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر و تسریع عملیات تاکید شد.

▫️صلاح محمدی رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان سردشت در این رابطه افزود :

2 باب اقامتگاه بوم گردی در روستای رشه‌هرمه با در یافت تسهیلات 700 و 400 میلیون تومانی و آورده شخصی برای هر باب یک میلیارد تومان ، 4 باب در روستای بزیله با آورده شخصی 2 میلیارد تومان، 2 باب در روستای شینوه با دریافت تسهیلات 500 میلیون تومان و آورده شخصی 4 میلیارد تومان و در مجموع 8 اقامتگاه بوم گردی با اعتبار کلی بیش از 11 میلیارد و 600 میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی تقریبا 70 درصد در حال احداث هستند .

این شهرستان با 9 اقامتگاه بوم گردی فعال رتبه نخست را در سطح استان آذربایجان غربی داراست.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی