• تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 14:09
  • کد خبر : 3711
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت : پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر باید از خانواده‌ها شروع شود

سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است، گفت: خانواده نیز به عنوان اولین نهاد اجتماعی که فرد با آن سرو کار دارد نقش پررنگ و مؤثری در پیشگیری از اعتیاد دارد. به گزارش سردشت پرِس ، ” بابا خان اسکندری” قبل از خطبه نماز جمعه این هفته

سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است، گفت: خانواده نیز به عنوان اولین نهاد اجتماعی که فرد با آن سرو کار دارد نقش پررنگ و مؤثری در پیشگیری از اعتیاد دارد.

به گزارش سردشت پرِس ، ” بابا خان اسکندری” قبل از خطبه نماز جمعه این هفته سردشت به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اهمیت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های آن، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی اقشار مختلف جامعه در خصوص آسیب‌های اعتیاد است.

وی افزود: مقابله با مواد مخدر نیاز به عزم جدی و هماهنگی همه جانبه دارد و ضروری است که تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها در کنار شهروندان نسبت به این پدیده خانمان سوز وارد عمل شده و بخشی از فعالیت سازمانی خود را به امر مقابله با مواد مخدر اختصاص دهند.

وی نقش خانواده را در پیشگیری از اعتیاد بسیار مهم دانسته و بیان کرد: خانواده به عنوان اولین نهاد اجتماعی که فرد با آن سرو کار دارد نقش پررنگ و مؤثری در پیشگیری از اعتیاد دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی