• تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 15:22
  • کد خبر : 3690
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

اجرای همزمان 11 پروژه آبرسانی در شهرستان سردشت

به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب رئیس آبفا با سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سردشت پرِس ، ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه آب و فاضلاب شهرستان در جهت اجرای عملیات طرح‌های آبرسانی ، تامین آب

به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب رئیس آبفا با سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سردشت پرِس ، ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه آب و فاضلاب شهرستان در جهت اجرای عملیات طرح‌های آبرسانی ، تامین آب شرب سالم و اجرای برنامه‌های متنوع برای مدیریت صرفه‌جویی در مصرف آب گفت: با تقدیر از عنایت ویژه مقام عالی استان به شهرستان و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش مجموعه آبفای، اقداماتی که در دو سال گذشته در حوزه آبرسانی انجام گرفته در طول دوره‌های ماقبل آن بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به تنش آبی و مشکلات حوزه آبرسانی بر تسریع اجرای عملیات طرح‌های آبرسانی و رفع موانع آن ، لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب و مدیریت صحیح مصرف و انجام فرهنگ‌سازی با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در این راستا تاکید کرد.

کیوان مظفری رئیس آبفای شهرستان سردشت نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و بیان مسایل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب به برنامه‌های متنوع در هفته صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد .

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی