• تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 15:07
  • کد خبر : 3652
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت: کشتارگاه فعلی سردشت مناسب نیست

” سید امید خلیل زاده ” مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی با “باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت به منظور بررسی مشکلات حوزه دامپزشکی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سردشت پرِس ، سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در این دیدار گفت: کشتارگاه این شهرستان به لحاظ امکانات بهداشتی متاسفانه مناسب نیست و نیازمند تغییرات و

” سید امید خلیل زاده ” مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی با “باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت به منظور بررسی مشکلات حوزه دامپزشکی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سردشت پرِس ، سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در این دیدار گفت: کشتارگاه این شهرستان به لحاظ امکانات بهداشتی متاسفانه مناسب نیست و نیازمند تغییرات و اقداماتی اساسی است.

اسکندری با اشاره به هزینه زیاد احداث کشتارگاه‌های صنعتی افزود: جهت احداث کشتارگاه صنعتی نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم که آمادگی کامل برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وجود دارد.

مقام عالی دولت در شهرستان آمادگی خود و بخشداران ، دهیاران را برای همکاری و حمایت همه جانبه با شبکه دامپزشکی در راستای پیشبرد اهداف بهداشتی و پیشگیری از بیماریهای دامی اعلام کرد.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد گفت: جهت اصلاح و بهبود وضعیت کشتارگاه فرصت یک‌ماهه داده شده در غیر این صورت جهت تامین گوشت سالم شهرستان باید از شهرستان های همجوار اقدام کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نزدیک به فصل گرما هستیم و بیماری‌های دامی افزایش می‌یابد جهت پیشگیری و جلوگیری از بیماری‌های دامی خواستار مراقبت بیشتر دامداران و روستاییان از دام‌های خود شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی