• تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 15:02
  • کد خبر : 3649
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

سردشت دژ مستحکم انقلاب و کشور است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: سردشت شهر مقاومت و ایثار است و مردم این شهر مرزی، دژ محکم انقلاب و کشور هستند. به گزارش سردشت پرِس ، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در نشست با جمعی از خانواده های معظم شهدا و سران عشایر سردشت افزود: مردم سردشت نماد فداکاری و وفاداری به کشور

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: سردشت شهر مقاومت و ایثار است و مردم این شهر مرزی، دژ محکم انقلاب و کشور هستند.

به گزارش سردشت پرِس ، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در نشست با جمعی از خانواده های معظم شهدا و سران عشایر سردشت افزود: مردم سردشت نماد فداکاری و وفاداری به کشور هستند و همواره در برابر تهدیدات داخلی و خارجی ایستادگی کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: بدون هیچ اغماضی با قاچاق کالا و قاچاقچیان در کل مرزهای کشور برخورد می کنیم و اجازه نخواهیم داد ذره ای امنیت کشور مختل شود.

وی هم چنین با اشاره به دارندگان سلاح غیرمجاز اظهار کرد: هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید تحویل دهد در غیر این صورت باید احساس ناامنی کند و در صورت شناسایی، با وی برخورد جدی خواهد شد.وی هم چنین با اشاره به دارندگان سلاح غیرمجاز اظهار کرد: هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید تحویل دهد در غیر این صورت باید احساس ناامنی کند و در صورت شناسایی، با وی برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی نیز گفت: سردشت یکی از امن ترین شهرهای استان است و مردم این شهر شهدای زیادی تقدیم کشور کرده‌اند.

سردار رحیم جهانبخش افزود: مردم با اصالت و ریشه دار سردشت هرگز اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد و با تمام وجود از مرزهای کشور دفاع کردند.

فرماندار سردشت هم در این نشست گفت: تلاش فرماندهان در جهت امنیت پایدار منطقه مشهود است تعامل با مردم و ادرات کنترل سرقت جزو شهرهای هستم که کمترین بحث سرقت و قاچاق مواد مخدر داریم.

باباخان اسکندی افزود: امنیت کامل در سردشت حاکم است در سفر سال گذشته استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان 81 مصوبه به تصویب رسید.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در شهرستان سردشت نیز گفت: در دولت سیزدهم 51 پروژه در این شهرستان افتتاح شده و در خدمت مردم قرار داده شده است که بزرگترین مصوبه تبدیل گذرمرزی کیله به عنوان مرز رسمی بود و روزانه 500 نفر در آن تردد دارند.

وی اضافه کرد: هفتم تیر سال 1366 رژیم بعث با استفاده از بمب‌های شیمیایی چهار نقطه پرازدحام سردشت را بمباران کرد که در این حمله ناجوانمردانه 119 نفر از ساکنان غیرنظامی شهر شهید و بیش از هشت هزار نفر نیز در معرض گازهای سمی قرار گرفتند و دچار مصدومیت شیمیایی شدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به همراه جمعی از فرماندهان مرزبانی کشور روز دوشنبه برای بازدید از پاسگاه های مرزی و بررسی توان رزمی و دفاع این نیروها و نشست با عشایر و خانواده های شهدا به شهرستان سردشت سفر کرده بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی