• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 - 14:54
  • کد خبر : 3623
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

برگزاری آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سردشت

این مراسم با حضور ” باباخان اسکندری” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت، اعضای شورای تامین و اداری و قشرهای مختلف مردم در سالن یادمان مصدومان شیمیایی برگزار شد. به گزارش سردشت پرِس ؛ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم ضمن یاد و خاطره شهدای معظم انقلاب اسلامی گفت: سوم

این مراسم با حضور ” باباخان اسکندری” سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت، اعضای شورای تامین و اداری و قشرهای مختلف مردم در سالن یادمان مصدومان شیمیایی برگزار شد.

به گزارش سردشت پرِس ؛ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم ضمن یاد و خاطره شهدای معظم انقلاب اسلامی گفت: سوم خرداد، فتح خرمشهر تبلور پیروزی یک ملت بود و بایستی یاد و خاطره این روز بزرگ را گرامی داشت.

حجت الاسلام میثم فیاضی با بیان اینکه امپراطوری‌های رسانه‌ای غرب امروزه با تمام ظرفیت خود وراد میدان شده‌اند، تا اندیشه‌های نسل جوان را شیفته و فریفته خود کنند، افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون انواع جنگ و هجمه‌های سنگینی علیه ملت و انقلاب ترتیب داده‌اند، اما مردم با بصیرت براساس باور ، ایمان و اعتقادات خود در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده و هم قسم شده‌اند.

وی تاکید کرد: در مقابل این هجمه‌های سنگین دشمنان ضمن اینکه بایستی خودمان برای تبیین، روشنگری و آگاه‌سازی به صورت جهادی تلاش کنیم، زمینه بصیرت افزایی سایر اقشار خصوصا نسل جوان را نیز فراهم و در ابعاد مختلف تبیین و روشنگری های لازم را انجام دهیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی