• تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 19:58
  • کد خبر : 3556
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

همایش بزرگ کوهنوردی در اردیبهشت‌ماه سالجاری در سردشت برگزار می‌شود

جمعی از اعضای هیات‌های کوهنوردی و امدادو نجات شهرستان با ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری سردشت دیدار و گفتگو کردند. به گزارش سردشت پرس ؛ مقام عالی شهرستان در این دیدار با بیان اینکه سردشت دارای مناطق کوهستانی ، جنگلی و رودخانه است گفت: این شهرستان با این منابع خدادادی مستعد انواع حوادث است

جمعی از اعضای هیات‌های کوهنوردی و امدادو نجات شهرستان با ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری سردشت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سردشت پرس ؛ مقام عالی شهرستان در این دیدار با بیان اینکه سردشت دارای مناطق کوهستانی ، جنگلی و رودخانه است گفت: این شهرستان با این منابع خدادادی مستعد انواع حوادث است و برای مقابله و پیشگیری از عوارض کم حوادث جاده‌ای، کوهستانی ، آتش سوزی و رودخانه ای نیازمند تجهیزات و امکانات امداد و نجات در همه حوزه‌ها می‌باشد.

در ادامه اعضای هیات‌های کوهنوردی و امداد و نجات کوهستان شهرستان نیز ضمن بیان مسایل و مشکلات و خواستار شدن تجهیز شهرستان به امکانات امداد و نجات و توجه ویژه به این حوزه ، برای برگزاری همایش بزرگ کوهنوردی در راستای توسعه صنعت گردشگری و معرفی و شناساندن ظرفیت‌های شهرستان در اردیبهشت ماه سالجاری درخواست هماهنگی ، همکاری و مساعدت‌‌های لازم کردند.

سرپرست فرمانداری سردشت نیز برای تجهیز شهرستان به امکانات و تجهیزات امداد و نجات و برای برگزاری همایش کوهنوردی قول مساعد داد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی