• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 فروردین 1402 - 19:53
  • کد خبر : 3544
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت : روز قدس ، روز همبستگی و نماد یگانگی و یکپارچگی مسلمانان است

سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت گفت: روز قدس، یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، روز همبستگی و سمبل یگانگی و یکپارچگی ملت مسلمان جهان است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس شریف به پا خاسته‌اند. به گزارش سردشت پرس ، ” باباخان اسکندری ” در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد:

سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت گفت: روز قدس، یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، روز همبستگی و سمبل یگانگی و یکپارچگی ملت مسلمان جهان است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس شریف به پا خاسته‌اند.

به گزارش سردشت پرس ، ” باباخان اسکندری ” در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای هر مسلمانی آبرو، قداست و شوکت دارد و روز قدس، روز نشان دادن ابهت و شکوه نظام اسلامی می‌باشد و دنیا نظاره گر این روز است.

وی افزود: دولت غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و دولت‌های غربی در طول 70 سال گذشته جنایات وحشیانه‌ای را علیه ملت مظلوم فلسطین انجام داده و خون هزاران بی‌گناه را برای دستیابی به اهداف شوم خود بر زمین ریخته است.

مقام عالی شهرستان سردشت اضافه کرد: روز قدس، روز جهاد در راه خدا و اعلان انزجار از کفر و استکبار جهانی و اعلان برائت از ظالم و اعلان حمایت از مظلوم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت در ادامه ضمن بیان مسایل منطقه و تبیین توطئه‌های شوم استکبار جهانی و ایادی آن علیه مسلمانان بر وحدت و همدلی و یکپارچگی امت اسلامی و هوشیاری و بصیرت مسلمانان علیه دشمنان قسم خورده تاکید کرد.

راهپیمایان در ادامه مراسم با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت کردند و اتحاد بیش از پیش مسلمانان را در مقابله با رژیم اشغالگر قدس خواستار شدند.

در پایان مراسم با قرائت بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس از سکوت مجامع بین المللی در مواجهه با این جنایات انتقاد کردند و همبستگی بیش از پیش مسلمانان جهان و ایجاد صف واحد در مقابل دشمن شماره یک جهان اسلام را خواستار شدند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی