• تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1402 - 19:49
  • کد خبر : 3534
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

پیام سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت به مناسبت روز جهانی قدس

سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت با صدور پیامی، مردم آگاه و متدین شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سردشت ؛ متن پیام ” باباخان اسکندری ” بدین شرح است: بسمه تعالی ▫ روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم الشأن

سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت با صدور پیامی، مردم آگاه و متدین شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سردشت ؛ متن پیام ” باباخان اسکندری ” بدین شرح است:

بسمه تعالی

▫ روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی است همواره یادآور اراده استوار و حمایت های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی می باشد.

از این رو خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان در روز جهانی قدس می تواند همچون ادوار گذشته، صهیونیسم و استکبار جهانی را در رسیدن به رویاها و آرزوهای خام و پوشالی خود ناکام گذارد.

ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس، از عموم مردم شریف، مومن و روزه‌دار شهرستان سردشت دعوت می‌شود تا با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خویش از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشته و حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین اعلام نمایند.

✍باباخان اسکندری
سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی