• تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 19:44
  • کد خبر : 3523
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

آیین جشن گلریزان در سردشت برگزار شد

با هدف آزادی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد جشن گلریزان به همت خیران با حضور ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری سردشت ، ” حسین خضری ” سرپرست فرمانداری میرآباد، مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اقوام و ادیان اهل سنت، امام جمعه سردشت و نلاس، جمعی از اعضای شورای تامین و روسای ادارات،

با هدف آزادی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد جشن گلریزان به همت خیران با حضور ” باباخان اسکندری ” سرپرست فرمانداری سردشت ، ” حسین خضری ” سرپرست فرمانداری میرآباد، مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اقوام و ادیان اهل سنت، امام جمعه سردشت و نلاس، جمعی از اعضای شورای تامین و روسای ادارات، امامان جمعه و معتمدین و خیران در تالار کسری شهر ربط برگزار گردید.

به گزارش سردشت پرس ؛ مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور اقوام و ادیان اهل سنت در این مراسم گفت: بهترین انسان ها نزد خداوند کسانی هستند که با اعمال خود در راستای رضایت خدا و برای خدمت به مردم گام برمی دارند.

ماموستا عبدالسلام امامی با اشاره به اینکه مردم سردشت همواره در امور خیر و کارهای خداپسندانه پیش قدم بوده‌اند بیان کرد: خداوند به خیران وعده داده که اگر گره ای از مشکلات مردم را باز کنند خداوند نیز در روز قیامت گره آنان را باز خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستان بخشنده بندگان همواره از دستان گیرنده آنها فضیلت بیشتری دارد، افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه، اکرام ایتام و حمایت از اقشار ضعیف جامعه نباید به فراموش سپرده شود.

در این مراسم یکی از خیران هزینه مالی آزادسازی یک نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان را تقبل کرد و همچنین سه کودک نیز پول جمع آوری شده در قلک های خود را اهدا نمودند و در مجموع در مرحله نخست کمک‌ها، بیش از 7 میلیارد ریال پول به همت خیران جمع آوری شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی