• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 دی 1401 - 9:05
  • کد خبر : 3407
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

بیش از هزار و 400 داوطلب سردشتی در نخستین مرحله کنکور سال 1402 شرکت می‌کنند

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان سردشت گفت: در نخستین مرحله کنکور 1402 از این شهرستان هزار و 413 نفر شرکت کرده که تعداد شرکت کنندگان نسبت به تیرماه امسال 35 درصد کاهش دارد.به گزارش سردشت پرِس ، اسکندر علیزاده در این خصوص با تاکید بر اینکه آمادگی کامل برای برگزاری کنکور سراسری در این

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان سردشت گفت: در نخستین مرحله کنکور 1402 از این شهرستان هزار و 413 نفر شرکت کرده که تعداد شرکت کنندگان نسبت به تیرماه امسال 35 درصد کاهش دارد.
به گزارش سردشت پرِس ، اسکندر علیزاده در این خصوص با تاکید بر اینکه آمادگی کامل برای برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان وجود دارد ، اظهار کرد: در آزمون امسال در این شهرستان از مجموع شرکت کننده‌ها 621 نفر پسر و 792 نفر دختر هستند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان سردشت با بیان اینکه این آزمون علمی بزرگ همچون سایر شهرهای سراسر کشور در چهار گروه آزمایشی برگزار می‌شود، افزود: گروه آزمایشی علوم انسانی با 651 نفر داوطلب، بیشترین شرکت کننده را در سردشت به خود اختصاص داده است.

علیزاده تاکید کرد: برای شرکت در گروه آزمایشی علوم تجربی 632 نفر، زبان خارجی 65 نفر، ریاضی و فیزیک 43 نفر و هنر 22 نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی یادآور شد: آزمون کنکور سراسری از روز پنجشنبه 29 دیماه آغاز و تا عصر روز جمعه 30 دیماه در پنج حوزه و در 2 نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال بیش از 150 نفر ناظر، مراقب و هماهنگ کننده، مسوولیت برگزاری آزمون کنکور سراسری در این شهرستان را بر عهده دارند.

علیزاده اضافه کرد: جهت رفع نواقص و مشکلات ثبت نامی و دریافت کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه 26 دیماه تا چهارشنبه 28 دیماه باجه رفع نواقص با یک نفر متخصص فنآوری در ساختمان اداره آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان سردشت یادآور شد: هماهنگی و همکاری‌های لازم انجام گرفته و آمادگی کامل جهت برگزاری آزمون در فضای آرام و مناسب وجود دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی