• تاریخ انتشار : جمعه 9 دی 1401 - 9:06
  • کد خبر : 3318
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

مراسم بزرگداشت روز بصیرت در سردشت برگزار شد

مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع سردشت با حضور جانشین فرمانده سپاه این شهر و اقشار مختلف مردم برگزار شد. به گزارش سردشت پرِس، محمد زوار، جانشین فرمانده سپاه سردشت، امروز، ۹ دی‌ماه در مراسم بزرگداشت روز بصیرت که در مسجد جامع سردشت با حضور اقشار

مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع سردشت با حضور جانشین فرمانده سپاه این شهر و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش سردشت پرِس، محمد زوار، جانشین فرمانده سپاه سردشت، امروز، ۹ دی‌ماه در مراسم بزرگداشت روز بصیرت که در مسجد جامع سردشت با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از اسطوره‌های بی‌مانند تاریخ انقلاب اسلامی به‌شمار می‌روند، بنابراین هر کس تا جایی که می‌تواند و از نظر روحی ظرفیت دارد، باید این بزرگمرد را برای خود الگو قرار دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب در دهه ۸۰ با همدستی نوکران خود، دنبال بهانه‌ای برای اجرای نقشه‌های‌شان بودند، که بهترین گزینه پیشروی آنها انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ بود، ادامه داد: آنان با هدف براندازی نظام وارد عرصه انتخابات شدند و دنبال پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی نبودند.

زوار با بیان اینکه حماسه عظیم ٩ دی‌ماه به ما نشان داد، مردم همیشه در صحنه ایران، دشمنان رهبری و انقلاب را به‌خوبی می‌شناسند، اظهار کرد: این مردم ولایتمدار هیچ‌گاه حیله و نیرنگ‌های دشمن را باور نخواهند کرد.

وی در پایان با بیان اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هستیم، گفت: سردار سلیمانی یکی از اسطوره‌های انقلاب اسلامی است، که محبوبیت وی فراتر از مرزها، جغرافیای ایران و منطقه است، اما هنوز آنچنان که شایسته است، به آن پرداخته نشده است و باید خدمات بی‌بدیل سردار سلیمانی به بشریت را تبیین کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی