• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 دی 1401 - 9:03
  • کد خبر : 3315
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

مقدمات انتقال سریع بازداشتگاه سردشت به خارج شهر مهیا شد

مدیرکل‌زندان‌های آذربایجان غربی گفت: مقدمات انتقال سریع زندان مهاباد، بازداشتگاه های سردشت و اشنویه مهیا شد. به گزارش سردشت پرِس، مراد فتحی عصر سه شنبه در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی طبق مستندات و سوابق سنوات گذشته خواستار همکاری جهت انتقال زندان شهرستان مهاباد و رفع مشکل واگذاری جهت ساخت بازداشتگاه سردشت

مدیرکل‌زندان‌های آذربایجان غربی گفت: مقدمات انتقال سریع زندان مهاباد، بازداشتگاه های سردشت و اشنویه مهیا شد.

به گزارش سردشت پرِس، مراد فتحی عصر سه شنبه در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی طبق مستندات و سوابق سنوات گذشته خواستار همکاری جهت انتقال زندان شهرستان مهاباد و رفع مشکل واگذاری جهت ساخت بازداشتگاه سردشت شد.

وی با برشماری وضعیت ابنیه و نگهداری زندانیان شهرهای مهاباد، سردشت و اشنویه تلاش مسئولین محلی و کارشناسان جهت شناسایی و ساخت در محدوده شهرها مورد نظر را تشریح کرد.

محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی با برشماری اولویت‌های سازمان متبوعه در واگذاری زمین جهت انجام رسالت اجتماعی دستگاه‌های دولتی راهکارهایی حقوقی و فنی برای تهیه زمین در محدوده شهری مهاباد با رایزنی مسئولین امر را توصیه و ارائه نمود و سپس به قید فوریت دستور ر فع مشکل قانونی واگذاری زمین برای ساخت بازداشتگاه سردشت را پیگیر شد.

وی با ارائه توضیحات فنی در خصوص ساخت بازداشتگاه شهرستان اشنویه گفت: عمده مشکل واگذاری زمین در این شهر با رویکرد ایجاد منابع اشتغال زندانیان رفع شده است و اداره کل مسکن و شهرسازی منتظر تبادل طرخ و موافقت نامه اصولی می‌باشد.

در این جلسه بر همکاری‌های لازم از سوی مسکن و شهر سازی برای انتقال سریع زندان مهاباد و بازداشتگاه‌های قدیمی اشنویه و سردشت تاکید و قول‌های مساعد جهت رفع مشکلات فنی ارائه شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی