• تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 9:00
  • کد خبر : 3306
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

عملیات تامین برق پایانه مرزی کیله سردشت آذربایجان غربی پایان یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از ارس تا ارتفاعات سردشت، تحت پوشش نعمت برق قرار گرفتند گفت: با توجه به اهمیت برق‌رسانی به پایانه مرزی کیله شهرستان سردشت، طی اقدامی جهادی، عملیات تامین برق این منطقه، کمتر از 5 روز کاری پایان یافت. به گزارش سردشت پرِس، “طاهر کیامهر” اظهار داشت:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از ارس تا ارتفاعات سردشت، تحت پوشش نعمت برق قرار گرفتند گفت: با توجه به اهمیت برق‌رسانی به پایانه مرزی کیله شهرستان سردشت، طی اقدامی جهادی، عملیات تامین برق این منطقه، کمتر از 5 روز کاری پایان یافت.
به گزارش سردشت پرِس، “طاهر کیامهر” اظهار داشت: احداث بیش از 1100 متر خط 20 کیلوولت هوایی، نصب یک دستگاه پست هوایی 125 کیلوولت آمپر تنها بخشی از اقدامات انجام شده در این پایانه مرزی است.
وی ادامه داد: آذربایجان‌غربی با دارا بودن 967 کیلومتر مرز مشترک و همسایگی با 3 کشور، استانی مرزی است که به دلیل سخت‌گذر بودن منطقه و شرایط سخت دسترسی، برق‌رسانی به این مناطق بسیار سخت است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پرسنل این شرکت همواره در راستای انجام رسالت و وظیفه خود که همانا تامین برق مطمئن و پایدار برای متقاضیان است تلاش می‌کنند، افزود: کمک به امنیت پایدار در نقاط مرزی و حساس استان و تامین برق پایگاه‌ها و پاسگاه‌های مرزی از دیگر اقدامات مهم پرسنل این شرکت است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی