• تاریخ انتشار : جمعه 4 آذر 1401 - 14:17
  • کد خبر : 3247
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

خدمت به خانواده شهدا را باید سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا را باید سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم و هرکدام‌مان تا جایی که می‌توانیم در این سمت‌وسو گام برداریم. به گزارش سردشت پرِس ، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت ۱ آذر ضمن حضور در در منزل شهید حسین

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا را باید سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم و هرکدام‌مان تا جایی که می‌توانیم در این سمت‌وسو گام برداریم.
به گزارش سردشت پرِس ، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت ۱ آذر ضمن حضور در در منزل شهید حسین شادرو با خانواده وی دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: تکریم خانواده معظم شهدا یک وظیفه همگانی به شمار می‌رود، بنابراین باید به این مقوله توجه ویژه شود، چراکه امنیت، اقتدار و آرامش کنونی ملت بزرگ ایران اسلامی تا اندازه زیادی مرهون فداکاری شهدا و بردباری خانواده‌شان است.

حجت‌الاسلام حمزه صحیحی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا از بهترین و عزیزترین عزیزان خود گذشتند و پدران و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم، ادامه داد: بنابراین ما در مواجهه با این خانواده‌های ایثارگر مسئولیت سنگینی را بر عهده داریم، که نباید از آن غفلت بورزیم.

وی با بیان اینکه، خدمت به خانواده شهدا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم کسی که به آن‌ها خدمتی ارائه می‌کند، به‌طور قطع در پیشگاه الهی دارای اجری عظیم خواهد بود، اضافه کرد: همچنین خواندن وصیت‌نامه شهدا و عمل به سیره آنها توصیه بزرگان است، که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت ضمن اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب منفعت خود را در ناامن بودن ایران می‌دانند، اضافه کرد: بنابراین باید نسبت به این دسیسه دشمنان نظام و انقلاب بیش‌ازپیش آگاه بوده و درراستای خنثی کردن آن گام برداریم.

شهید حسین شادرو سال ۱۳۶۳ در درگیری با ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی