• تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 - 14:05
  • کد خبر : 3225
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

۶ زمین ورزشی در روستاهای مرزی سردشت احداث شد

رییس اداره ورزش و جوانان سردشت گفت: ۶ زمین ورزشی با چمن مصنوعی در روستاهای مرزی این شهرستان از محل مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی، احداث شد. به گزارش سردشت پرِس ، کیوان خوشبخت روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این زمین‌های ورزشی در روستاهای ساوان جدید، قلعه‌رش، بیوران سفلی، اسلام

رییس اداره ورزش و جوانان سردشت گفت: ۶ زمین ورزشی با چمن مصنوعی در روستاهای مرزی این شهرستان از محل مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی، احداث شد.

به گزارش سردشت پرِس ، کیوان خوشبخت روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این زمین‌های ورزشی در روستاهای ساوان جدید، قلعه‌رش، بیوران سفلی، اسلام آباد، بیتوش و نستان احداث شده و هر کدام از آنها یک هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت دارند.

وی با اشاره به اینکه حداث اماکن ورزشی در مناطق روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: برای احداث این ۶ زمین فوتبال بیش از ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سردشت بابیان اینکه سرانه فضای ورزشی این شهرستان نسبت به استان بسیار کم است، گفت: به همین منظور در سفر استاندار آذربایجان غربی به سردشت احداث این زمین‌های ورزشی با چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مقرر شده رختکن و سرویس بهداشتی در زمین‌های فوتبال احداث و روشنایی آنها نیز تامین شود لذا در صورت تامین اعتبار، بزودی این طرح‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

خوشبخت ادامه داد: این اقدامات در راستای ارتقای سرانه فضای ورزشی سردشت و با هدف توزیع عادلانه امکانات ورزشی در مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر اجتماعی صورت گرفته است.

سردشت بیش از پنج هزار ورزشکار دارد که از این تعداد چهار هزار و ۲۳۰ نفر بیمه شده هستند، در این شهر بیش از ۱۵ مکان ورزشی وجود دارد.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق قرار گرفته است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی