• تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 13:56
  • کد خبر : 3204
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

بهره‌مندی بیش از ۱۳۰۰ مددجوی سردشت از مستمری و خدمات بهزیستی

مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از هزار و ۳۰۰ مددجوی سردشت از مستمری و خدمات بهزیستی بهره‌مند خواهند شد و تجهیز کردن اداره بهزیستی به امکانات و تجهیزاتی برای مددجویان، تخصیص اعتبارات مسکن، افزایش اشتغالزایی شهرستان، موافقت با ساخت مجتمع رفاهی معلولان و سالمندان از برنامه‌های اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی در شهرستان است. به

مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از هزار و ۳۰۰ مددجوی سردشت از مستمری و خدمات بهزیستی بهره‌مند خواهند شد و تجهیز کردن اداره بهزیستی به امکانات و تجهیزاتی برای مددجویان، تخصیص اعتبارات مسکن، افزایش اشتغالزایی شهرستان، موافقت با ساخت مجتمع رفاهی معلولان و سالمندان از برنامه‌های اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی در شهرستان است.
به گزارش سردشت پرِس ، لقمان خسروپور، فرماندار سردشت ۱۱ آبان ماه در دیدار با مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شهرستان دارای عقب‌ماندگی تاریخی و شرایط خاصی است که نسبت به جمعیت آن معلولان زیادی دارد، از نحوه ارائه خدمات بهزیستی گلایه‌مند هستیم و پرونده‌های زیادی نیز پشت نوبت هستند که تعیین تکلیف نشده‌اند.

وی افزود: ریشه‌یابی وآسیب‌شناسی علل و عوامل معلولیت و شناسایی افراد معلول درشهرستان اهمیت فراوان دارد و برای رفع مشکلات در این حوزه سردشت به یک سیستم پویا و کارآمد نیاز داریم و بهزیستی باید ارتباط خود را با خیران و سازمان‌ها ارتقا دهد.

پروین محمد پوری، مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی در این دیدار اظهار کرد: تمامی پرونده‌های پشت نوبت بهزیستی شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۱ تعیین تکلیف می‌شوند.

وی ادامه داد: بیش از هزار و ۳۰۰ مددجوی سردشت از مستمری و خدمات بهزیستی بهره‌مند خواهند شد و تجهیز کردن اداره بهزیستی به امکانات و تجهیزاتی برای مددجویان، تخصیص اعتبارات مسکن، افزایش اشتغالزایی شهرستان، موافقت با ساخت مجتمع رفاهی معلولان و سالمندان از برنامه‌های اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی در شهرستان است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی