• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آبان 1401 - 13:51
  • کد خبر : 3193
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان سردشت درسالجاری

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت از خط کشی۱۰۰ کیلومتر از راههای ارتباطی شهرستان سردشت در سالجاری خبر داد. به گزارش سردشت پرِس ،، شریعت پناه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت افزایش ضریب ایمنی، تعیین محدوده حرکتی هر یک از خودروها و افزایش دید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت از خط کشی۱۰۰ کیلومتر از راههای ارتباطی شهرستان سردشت در سالجاری خبر داد.
به گزارش سردشت پرِس ،، شریعت پناه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت افزایش ضریب ایمنی، تعیین محدوده حرکتی هر یک از خودروها و افزایش دید رانندگان و کاربران جاده ای را از دیگر اهداف خط کشی راه ها برشمرد و افزود: خط کشی و تفکیک باند رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده(نیوجرسی) نقشی مستقیم در کاهش تصادفات دارد.

وی ادامه داد: تعمیر، نصب یا جمع آوری ۱۵۰ عدد گاردریل، ترانشه برداری افزون بر ۹ کیلومتر ، تسطیح و رگلاژ و ترمیم ۱۶۰ کیلومتر از شانه ها و پاکسازی و تسطیح حریم به میزان ۳۳ کیلومتر از جلمه اقدامات نیمه نخست سالجاری در شهرستان سردشت را شامل می شود.

وی از نصب ۱۸۰ عدد تابلو و علائم جدید در محورهای ارتباطی شهرستان مذکور خبر داد و اظهار داشت: جهت بالا بردن افزایش ایمنی تردد خودروها و منظر آرایی نسبت به ایجاد ۸ عدد سرعت گیر، رنگ آمیزی ۳۹ مورد سرعت گیر ، تعمیر و نصب ۵۰ عدد از چراغ های هشدار چشمک زن وشستشوی ۲۳۰ عدد تابلو و علائم در مدت زمان یاد شده اقدام شده است.

شریعت پناه ادامه داد: از دیگر اقدامات راهداری می توان بر تنقیه پل ۵۵ عدد، نصب بنر و پرچمهای ترافیکی و هشدار دهنده ۱۲ عدد، لاشه برداری ۳۱ مورد و نخاله برداری ۱۳۰۰ تن اشاره کرد و همچنین به منظور کاهش تلفات جاده ای ۱۰۸ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه، ۳۴ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه و ۵۹ مورد مکاتبه جهت صدور مجوز انجام شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی