• تاریخ انتشار : دوشنبه 28 شهریور 1401 - 20:54
  • کد خبر : 3033
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

سردشت در حوزه اشتغال نیازمند نگاه‌ ویژه است

فرماندار سردشت گفت :سردشت در حوزه اشتغال نیازمند نگاه‌ ویژه است به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: برای زدودن چهره محرومیت در این شهرستان نیازمند اقدامات اساسی در همه حوزه‌ها بوده و در حوزه اشتغال شرایط ویژه تر است لذا نیازمند اعتبارات کلان

فرماندار سردشت گفت :سردشت در حوزه اشتغال نیازمند نگاه‌ ویژه است

به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: برای زدودن چهره محرومیت در این شهرستان نیازمند اقدامات اساسی در همه حوزه‌ها بوده و در حوزه اشتغال شرایط ویژه تر است لذا نیازمند اعتبارات کلان می‌باشد که در این حوزه لازم است نگاه ویژه‌ای به آن شود.

وی با بیان اینکه نباید این شهرستان با سایر شهرستان‌ها مقایسه شود خواستار تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات با گستردگی بیشتر برای ایجاد اشتغال جوانان در این شهرستان شد.

سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه تخصیص اعتبار تسهیلات اشتغالزایی در مناطق کم‌برخوردار و ویژه همچون شهرستان سردشت ۲۰ درصد بیشتر از سایر مناطق است ، با پرداخت هرگونه تسهیلات اشتغال برای دهک‌های یک تا ۵ اعلام آمادگی کرد.

در پایان دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از همکاری، همراهی و زحمات فرماندار شهرستان سردشت تجلیل به عمل آورد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی