• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 شهریور 1401 - 21:05
  • کد خبر : 3018
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کشف ۱۴ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانی سردشت

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از متلاشی شدن باند قاچاق سلاح و کشف ۱۴ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت خبرداد. به گزارش سررشت پرس به نقل از ایسنا ، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مرزبانان هنگ مرزی سردشت با اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان سلاح و مهمات قصد

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از متلاشی شدن باند قاچاق سلاح و کشف ۱۴ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت خبرداد.

به گزارش سررشت پرس به نقل از ایسنا ، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مرزبانان هنگ مرزی سردشت با اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان سلاح و مهمات قصد دارند تعدادی سلاح و مهمات جنگی را وارد خاک کشور کنند، بلافاصله تشدید اقدامات کنترلی نوار مرز را در دستورکار قرار دادند.

وی تصریح کرد: مرزبانان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی به محل شناسایی شده اعزام و پس از اجرای ساعت‌ها گشت و کمین موفق شدند ضمن متلاشی کردن باند قاچاق سلاح و مهمات، تعداد چهار قبضه سلاح کلاشینکف، ۱۰ قبضه کلت کمری و ۵۰۰ عدد فشنگ به همراه متعلقات مربوط به سلاح ها را کشف و ضبط کنند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی افزود: در این عملیات دو نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

گودرزی اظهارکرد: مرزبانان پرتلاش به طور شبانه‌روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرزهای کشور اشراف کامل داشته و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و تجهیزات و قاچاق انواع کالا و عبور و مرور غیرمجاز از مرزها می‌شوند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی