• تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 16:12
  • کد خبر : 2929
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

معرفی رییس دادگستری و دادستان جدید سردشت

طی مراسمی با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از زحمات رئیس و دادستان سابق سردشت قدردانی و رئیس و دادستان جدید این شهرستان معرفی شد. به گزارش سردشت پرس به نقل از فارس , ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری سردشت ضمن تسلیت ایام

طی مراسمی با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از زحمات رئیس و دادستان سابق سردشت قدردانی و رئیس و دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش سردشت پرس به نقل از فارس , ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری سردشت ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله اظهار داشت: مردم سردشت با نثار خون خود نهال انقلاب را آبیاری و از ارزشهای والای دینی آن دفاع کردند و امروز به برکت این ایثارگری ها و وجود رهبر فرزانه، این نظام الهی تکیه گاه و نقطه امیدی برای تمامی انسانهای آزاده جهان است.

عتباتی ادامه داد: هدف از این جابجایی ها حرکت به سمت تعالی و توسعه خدمت رسانی به مردم می باشد و با تلاش مجموعه دادگستری و هماهنگی و هم افزایی تک تک مسئولان این امر ممکن می باشد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه اظهار داشت: امسال نیز به مانند سال گذشته برنامه عملیاتی دستگاه قضایی با همفکری حوزه های قضایی در مجموعه مدیریتی استان تهیه و تبیین شده است که در آن اهداف و تکلیف همه مشخص می باشد تا با حرکت بر مدار این برنامه شاهد رشد و تعالی دستگاه قضایی استان باشیم.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به کمبود نیروی قضایی و اداری دستگاه قضایی استان و اقدامات انجام شده در رفع این کمبودها بیان داشت: توسعه تشکیلات قضایی و نیروی انسانی راهکار رسیدگی به انبوه پرونده های ورودی به محاکم نیست و باید با آسیب شناسی کانون های تشکیل پرونده به سمت استفاده از راهکارهای پیشگیری رفت.

عتباتی افزود: امروز به برکت مردم با فرهنگ و نجیب و روحانیون عزیز سردشت شاهد صلح و سازش بسیار مطلوب در این شهرستان هستیم و می بایست از این ظرفیت در تمامی امور بهره برد.

وی ادامه داد: باید با شناسایی مجموعه های پرونده ساز تکالیف این مجموعه ها را در انجام وظایف قانونی خود در زمینه پیشگیری، حفاظتی و مراقبتی خواستار شد و با ترک فعل ها برخورد نمود.
رئیس شورای قضایی استان تاکید کرد: شهرستان سردشت ظرفیت فوق‌العاده ای در زمینه گردشگری و سرمایه‌گذاری و اشتغال آفرینی و مبادلات بین المللی دارد ولی همه این امور نیازمند دو اصل است، اول امنیت و بعد زیرساخت، دستگاه قضایی با همکاری تمامی مجموعه های نظامی، انتظامی و امنیتی در تامین امنیت استان و شهرستان سردشت تلاش می کند و با برخورد سریع، دقیق، قاطع و بازدارنده با رفتارهای مجرمانه ای که امنیت شهروندان را به خاطر می اندازد برای ایجاد امنیت تلاش می کند و هیچ گونه مماشاتی با این افراد ندارد.

تسریع در رسیدگی ها، تعیین تکلیف پرونده های قدیمی، توجه به حقوق بیت المال و حفاظت و صیانت از اراضی ملی و طبیعی، تکریم مراجعین، استفاده از اهرم حبس به عنوان آخرین راهکار آن هم برای کسانی که امنیت جامعه را بر هم می زنند و استفاده از جایگزین های حبس برای سایر افراد از دیگر توصیه های عتباتی به رئیس و دادستان جدید دادگستری سردشت بود.

در ادامه مراسم ماموستا محمد واوی امام جمعه و لقمان خسروپور فرماندار سردشت با تقدیر از تلاشهای کشاوری و خدا کرمی رئیس دادگستری و دادستان سابق سردشت، برای رئیس دادگستری و دادستان جدید این شهرستان آرزوی موفقیت نمودند.

در ابتدای مراسم نیز کشاوری رئیس دادگستری سردشت ضمن خوشامدگویی به مدعوین گزارشی از وضعیت قضایی این شهرستان ارائه و پس از آن خدا کرمی دادستان سابق گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی سمت دادستانی سردشت بیان و در پایان این آیین رحمت اسماعیلی به عنوان رئیس جدید دادگستری و میر رضا پاشائی دادستان جدید سردشت به ارائه برنامه های خود پرداختند.

در این مراسم با اهدای لوح های تقدیر از سوی دکتر عتباتی از تلاشهای کشاوری رئیس سابق دادگستری و خدا کرمی دادستان سابق حوزه قضایی سردشت تقدیر و با تقدیم احکام رحمت اسماعیلی به عنوان رئیس جدید دادگستری و میر رضا پاشائی به عنوان دادستان جدید سردشت معرفی شدند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی