• تاریخ انتشار : جمعه 11 شهریور 1401 - 14:12
  • کد خبر : 2921
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

خدمت‌رسانی گروه های تخصصی دانشگاه تهران در ۱۵ روستای منطقه نلاس

دانشجویان دانشگاه تهران در بیستمین اردوی جهادی در ۱۵ روستای منطقه نلاس سردشت به محرومان و مستضعفان خدمت رسانی کردند. به گزارش سردشت پرس به نقل از فارس ، کانون خدمت‌رسانی به مستضعفین، یکی از مجموعه‌های وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه تهران است که از سال ۱۳۸۲ در زمینه خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان جامعه

دانشجویان دانشگاه تهران در بیستمین اردوی جهادی در ۱۵ روستای منطقه نلاس سردشت به محرومان و مستضعفان خدمت رسانی کردند.

به گزارش سردشت پرس به نقل از فارس ، کانون خدمت‌رسانی به مستضعفین، یکی از مجموعه‌های وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه تهران است که از سال ۱۳۸۲ در زمینه خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان جامعه فعالیت می‌کند.

بیستمین اردوی جهادی کانون خدمت‌رسانی دانشگاه تهران با حضور ۱۴ گروه تخصصی مانند کشاورزی، دامپزشکی، پزشکی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی، رنگ و نمایش عروسکی و با حضور اساتید مجرب دانشگاه تهران در ۱۵ روستای هدف در منطقه نلاس سردشت طی دو هفته برگزار شد.

در این دوره گروه های عمرانی در چندین روستای توابع شهر سردشت پس از شناسایی های متعدد به برطرف کردن مشکلات اصلی عمرانی این روستاها پرداختند.

گروه های آموزشی کانون خدمت رسانی دانشگاه نیز علاوه بر برگزاری کلاس های آموزش تحصیلی در پایه های مختلف به برگزاری کلاس های مشاوره تحصیلی و همچنین دروس کنکور برای دانش آموزان متوسطه دوم پرداختند و دبیران برتر کشور و همچنین دانشجویان نخبه به انتقال تجربه به دانش آموزان اهتمام ورزیدند.

همچنین گروه های فرهنگی نیز در بخش های مختلف به رفع مشکلات فرهنگی منطقه و برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی در روستاها پرداختند.

در این دوره گروه های پزشکی، دامپزشکی و کشاورزی نیز در حوزه های تخصصی خود به رفع مشکلات بهداشتی و کشاورزی پرداختند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی