• تاریخ انتشار : جمعه 28 مرداد 1401 - 10:00
  • کد خبر : 2737
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

گازرسانی و اصلاح شبکه توزیع برق در روستای مرزی ” آلواتان ” سردشت

گازرسانی و اصلاح شبکه توزیع برق به عنوان دو طرح مهم در روستای مرزی ” آلواتان ” در حال اجرا هستند به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت به همراه بخشدار بخش وزینه و جمعی از روسای ادارات ضمن دیدار با مرزنشینان خونگرم روستای” آلواتان ” از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مرزنشینان و روستا

گازرسانی و اصلاح شبکه توزیع برق به عنوان دو طرح مهم در روستای مرزی ” آلواتان ” در حال اجرا هستند

به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت به همراه بخشدار بخش وزینه و جمعی از روسای ادارات ضمن دیدار با مرزنشینان خونگرم روستای” آلواتان ” از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مرزنشینان و روستا قرار گرفت.

لقمان خسروپور فرماندار سردشت در این دیدار ضمن بررسی و پیگیری مسایل و مشکلات روستا و مطالبات مرزنشینان ، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به امورات ، پاسخگویی به مردم و حل مشکلات از هیچ تلاشی نباید دریغ کنند.

ساخت مدرسه جدید ، آسفالت و بهسازی جاده روستایی آلواتان به شهر میرآباد به طول ۴ کیلومتر، احداث دیوار حایل، رفع مشکل دفع پسماند، اجرای طرح هادی و احداث فضای ورزشی از اهم مطالبات مرزنشینان روستای آلواتان بود که در این دیدار مطرح شد.

عملیات گازرسانی به محور آلواتان شامل دو روستا آلواتان و گویزیله به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده ‌و اکنون در مرحله تست مقاومت نشتی و تزریق گاز می‌باشد که انشالله بزودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و ۲۹۱ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

همچنین در این روستا طرح احداث ۴۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی به منظور ظرفیت‌سازی و کاهش شبکه‌های طولانی و رفع ضعف ولتاژ با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال در حال اجرا است که این طرح نیز بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

روستای مرزی آلواتان از توابع بخش وزینه با جمعیت ۲۲۱ خانواری در ۴۵ کیلومتری سردشت واقع شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی