• تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مرداد 1401 - 11:41
  • کد خبر : 2627
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

پیام تبریک فرماندار سردشت به مناسبت روز خبرنگار

فرماندار سردشت به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی منتشر کرد به گزارش سردشت پرس متن پیام به شرح زیر می باشد : جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر، جانش فزون. درود بی پایان بر تلاشگران عرصه مقدس قلم که حارثان اصلی دانایی و پیشگامان عرصه خبر هستند و

فرماندار سردشت به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی منتشر کرد

به گزارش سردشت پرس متن پیام به شرح زیر می باشد :

جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر، جانش فزون.

درود بی پایان بر تلاشگران عرصه مقدس قلم که حارثان اصلی دانایی و پیشگامان عرصه خبر هستند و توانایی تفکر و قدرت نگارش را در مسیر تعالی جامعه به خدمت می گیرند تا بخشی از لوکوموتیو قطار پیشرفت این مرز و بوم باشند.

پرواضح و آشکار است، که همیشه خبرنگاران با امید زائی و اعتماد آفرینی در چالشها و بحرانها به یاری سیستم مدیریتی شهرستان آمده اند  و با انعکاس مشکلات مردم، توانسته اند زمینه مدیریت بهتر را فراهم آوردند.

۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور تلاش‌های شبانه‌ روزی خبرنگاران و اهالی محترم مطبوعات و رسانه است که وظیفه مهم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌ بخشی را بر عهده دارند.

اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، عکاسان و مدیران محترم رسانه‌ها، فعالان حوزه اطلاع‌رسانی شهرستان سردشت تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون را برای پرچم داران عرصه اطلاع رسانی، خواستارم.

لقمان خسروپور
فرماندار شهرستان سردشت

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی