• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 مرداد 1401 - 17:15
  • کد خبر : 2618
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کشف 13 کیلوگرم مواد مخدر در مخفیگاهی در سردشت

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 13 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی در شهرستان سردشت، خبر داد. به گزارش سردشت پرس ، سرهنگ ایرج حسنخانی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان سردشت در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 13 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی در شهرستان سردشت، خبر داد.
به گزارش سردشت پرس ، سرهنگ ایرج حسنخانی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان سردشت در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت فردی در حوزه قاچاق مواد مخدر در شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

اين مقام انتظامي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، مخفیگاه متهم شناسايي و طی یک عملیات غافلگیرانه با کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت؛ که مقدار ۱۳ کیلوگرم شیشه افغانی،کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

سرهنگ حسنخانی در پایان با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان برای ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان عزيز از عملكرد پليس مي باشد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی