• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 مرداد 1401 - 17:07
  • کد خبر : 2608
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

معاون فرماندار :جریمه قانونی خودرو‌ها بازدارنده است اما کافی نیست

معاون فرماندار در سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان سردشت گفت :جریمه قانونی خودرو‌ها بازدارنده است اما کافی نیست به گزارش سردشت پرس, سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان سردشت با ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضای شورای ترافیک و با محوریت بررسی مصوبات جلسات گذشته و جلسات کارگروه‌ها برگزار گردید. حسین خضری معاون فرماندار سردشت

معاون فرماندار در سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان سردشت گفت :جریمه قانونی خودرو‌ها بازدارنده است اما کافی نیست

به گزارش سردشت پرس, سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان سردشت با ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضای شورای ترافیک و با محوریت بررسی مصوبات جلسات گذشته و جلسات کارگروه‌ها برگزار گردید.

حسین خضری معاون فرماندار سردشت در این جلسه بابیان اینکه با همراهی و همکاری تنگاتنگ متولیان امر ترافیک می‌توان بسیاری از موانع ترافیکی را حل کرد، گفت: جریمه قانونی خودرو‌ها بازدارنده است اما کافی نیست بایستی عوامل دیگری نیز در راستای رفع موانع و کنترل ترافیک شهری تقویت و یا ایجاد شود.

وی در ادامه در راستای رفع موانع ترافیک شهری بر تقویت سد معبر شهرداری، فرهنگ سازی ترافیکی، تعیین تکلیف خروجی دوم سردشت با رفع نواقصات، استاندارد سازی سرعت‌گیرها، ایجاد ایستگاه تاکسی، ساماندهی خودروهای میوه‌فروش و برخورد قاطع با متخلفان ترافیکی ، حمل خودرو با جروثقیل شد.

در ادامه هریک از اعضای جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ، پیشنهادات و نظراتی در خصوص رفع نقاط حادثه خیز و رفع ترافیک شهری دادند

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی