• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 تیر 1401 - 17:31
  • کد خبر : 2416
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت : فاز دوم احداث جاده ربط به بوکان با اعتبار ۱۰۹ میلیارد ریال در حال اجرا است

فرماندار سردشت گفت : فاز دوم احداث جاده ربط به بوکان با اعتبار ۱۰۹ میلیارد ریال در حال اجرا است به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت به همراه بخشدار بخش ربط، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ربط و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از اجرای عملیات احداث جاده روستایی ”

فرماندار سردشت گفت : فاز دوم احداث جاده ربط به بوکان با اعتبار ۱۰۹ میلیارد ریال در حال اجرا است

به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت به همراه بخشدار بخش ربط، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ربط و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از اجرای عملیات احداث جاده روستایی ” گوله ” سردشت تا روستای ” زاواکیوه ” بازدید به عمل آورد.

فرماندار سردشت در حین بازدید از این طرح با اشاره به اهمیت آن گفت: این طرح در سه فاز به طول ۱۳ کیلومتربا اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد ریال در حال اجرا است.

لقمان خسروپور افزود: در فاز نخست به طول ۴ کیلومتربا احداث ۱۱ پل و اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در حال اجرا است که تاکنون خاکبرداری با حجم ۱۰۰ هزار متر مکعب انجام شده است.

خسروپوربیان کرد: فاز دوم نیز به طول ۷ کیلومتر با احداث ۲۲ پل و اعتبار ۱۰۹ میلیارد ریال در حال اجرا است و تاکنون خاکبرداری به طول ۴ کیلومتر و با حجم ۴۰ هزار متر مکعب انجام شده است.

وی با بیان اینکه فاز سوم و چهارم در حوزه استحفاظی بوکان است اضافه کرد: فاز سوم به طول ۵ کیلومتر و با خاکبرداری به حجم ۳۰ هزار متر مکعب در حال اجرا می باشد و فاز چهارم به طول ۳/۵ کیلومتر نیز به اتمام رسیده و آماده آسفالت است.

 

فرماندار سردشت ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بهبود وضعیت راه های مواصلاتی را از اولویت برنامه ها عنوان داشت و بر تسریع در روند اجرای طرح های راه تاکید کرد

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی