• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 21:06
  • کد خبر : 1954
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

توقیف کامیون حامل ۱۸ دستگاه کولر گازی قاچاق در محور سردشت – ربط

فرمانده انتظامی سردشت گفت: یک دستگاه کامیون حامل ۱۸ دستگاه کولر گازی قاچاق خارجی در این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش سردشت پرِس، سرهنگ موسی بهاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور سردشت – ربط به یک دستگاه کامیون به ظن

فرمانده انتظامی سردشت گفت: یک دستگاه کامیون حامل ۱۸ دستگاه کولر گازی قاچاق خارجی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش سردشت پرِس، سرهنگ موسی بهاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور سردشت – ربط به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، ۱۸ دستگاه کولر گازی که به صورت قاچاق بارگیری شده بود کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی سردشت با اشاره به اینکه در این زمینه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ بهاری با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس است و پلیس با اقتدار کامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، گفت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

‌سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی