• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 تیر 1401 - 23:51
  • کد خبر : 1930
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

توزیع بیش از 80 هزار قطعه جوجه یکروزه در میان کشاورزان و باغداران سردشتی

مسوول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: به همت جهادگران بسیجی این شهرستان بیش از ۴۰‌ هزار قطعه جوجه یکروزه در دومین مرحله از این طرح به صورت رایگان در میان کشاورزان و باغداران مناطق مرزی و کم‌برخوردار توزیع شد. به گزارش سردشت پرِس، سرهنگ عبدالله آذرنییاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود:

مسوول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: به همت جهادگران بسیجی این شهرستان بیش از ۴۰‌ هزار قطعه جوجه یکروزه در دومین مرحله از این طرح به صورت رایگان در میان کشاورزان و باغداران مناطق مرزی و کم‌برخوردار توزیع شد.

به گزارش سردشت پرِس، سرهنگ عبدالله آذرنییاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این قرارگاه به همت جهادگران بسیجی در راستای جلوگیری از معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه توسط مرغداری‌ها و کمک به اهالی مناطق مرزی کم‌برخوردار اقدام به ابتکاری جدید و توزیع این جوجه‌ها در میان مردم کرده است.

وی اظهار کرد: در این اقدام جهادی مرغداری‌هایی که قادر به نگه داشتن و رشد جوجه‌های یک روزه خود نبوده و قصد محدوم کردن آنها را داشتند شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم این جوجه‌ها با همکاری بسیج سازندگی در بین مردم توزیع شد.

سرهنگ آذرنییاد ادامه داد: این دومین مرحله از اجرای این طرح است که طی آن یک بار کامیون جوجه به تعداد بیش از ۴۰ هزار قطعه به ارزش چهار میلیارد ریال از یک مرغداری در شهر تبریز تحویل گرفته شد.

وی با بیان اینکه احتمالا این اقدام جهادی در سطح استان و کشور برای نخستین بار انجام می‌شود، اضافه کرد: در هفته گذشته نیز بیش از ۴۰ هزار قطعه جوجه یک روزه در بین مردم مناطق روستایی مرزی این شهرستان به صورت کاملا رایگان توزیع شده بود.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی