• تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 - 17:41
  • کد خبر : 1906
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کنکور سراسری با بیش از 2 هزار داوطلب در 7 حوزه شهرستان سردشت برگزار میشود

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری 1401 به ریاست لقمان خسروپور فرماندار سردشت و با حضور جمعی از روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. به گزارش سردشت پرِس، لقمان خسروپور فرماندار سردشت در این جلسه، برگزاری کنکور سراسری 1401 را، از بزرگترین رخداد و هماورد علمی برشمرد و برحساسیت و

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری 1401 به ریاست لقمان خسروپور فرماندار سردشت و با حضور جمعی از روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سردشت پرِس، لقمان خسروپور فرماندار سردشت در این جلسه، برگزاری کنکور سراسری 1401 را، از بزرگترین رخداد و هماورد علمی برشمرد و برحساسیت و نگاه ویژه دستگاه‌های متولی برای برگزاری کنکور تاکید کرد.

فرماندار سردشت در این جلسه با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی و هماهنگی کامل، شرایطی بدون استرس و محیطی آرام برای داوطلبین در این رقابت آموزشی بوجود آورده شود بی شک این آزمون سرنوشت دانش آموزان را بعد سالها تلاش و کوشش رقم می زند و نباید تحت هیچ شرایطی خللی در نظم ، آرامش و تمرکز دانش آموزان به وجود آید.

وی ادامه داد: کمیته‌ای متشکل از همه دست اندرکاران برگزاری آزمون باید ایجاد و قبل از برگزاری روز آزمون بازدیدی از حوزه‌ها به عمل آید تا تمامی مسائل برگزاری کنکور همچون محل برگزاری ، سیستم سرمایشی،نظم و امنیت را مد نظر قرار داده و این آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی در پایان از دستگاههای اجرایی از قبیل آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، ادارات خدمات رسان خواست تا با برنامه ریزی دقیق و موثر زمینه برگزاری کنکوری باشکوه را فراهم‌ نمایند.

آزمون کنکور سراسری برای سومین سال متوالی در این شهرستان با شرکت 2 هزار و 261 نفر داوطلب در 7 حوزه در 4 روز از روز چهارشنبه هشتم لغایت دوازدهم تیرماه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی