• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 خرداد 1401 - 19:51
  • کد خبر : 1825
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کاهش ۱۳ درصدی آمار سرقت در سردشت

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: این شهرستان با کاهش ۱۳ درصدی سرقت رتبه نخست استانی را در این حوزه به خود اختصاص داده است. به گزارش سردشت پرِس ، سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در حین بازدید از واحدهای انتظامی سردشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای تأمین امنیت و برخورد با

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: این شهرستان با کاهش ۱۳ درصدی سرقت رتبه نخست استانی را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

به گزارش سردشت پرِس ، سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در حین بازدید از واحدهای انتظامی سردشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای تأمین امنیت و برخورد با ناهنجاری های اقتصادی، اجتماعی و امنیت عمومی اقدامات اساسی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: این شهرستان در سال جاری با کاهش ۱۳ درصدی سرقت با افزایش ۱۸ درصدی کشف و دستگیری سرقت رتبه نخست استان را داراست.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در راستای تقویت و حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی اقدامات مهمی صورت گرفته و ۵۰ درصد کشفیات قاچاق کالا افزایش یافته است.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود گفت: تاریخ مبارزات مرزداران اصیل سردشت در دفاع از کیان اسلامی یک تاریخ بسیار درخشنده به افتخار است.

 جهانبخش با اشاره به اهداف سفر خود بیان کرد: طی دو روز بازدید های مختلفی از پاسگاه ها، کلانتری‌ها، پلیس‌های تخصصی و ستاد انتظامی سردشت در راستای ارزیابی و نظارت میدانی برای تعیین عملکرد نیروهای تلاشگر و انقلابی انتظامی انجام گرفت.

 وی ضمن تقدیر از زحمات و همکاری مردم با نیروی انتظامی در این شهرستان گفت: این شهرستان همچنین به لحاظ آماری در حوزه جرایم جنایی اقتصادی و زمین‌خواری در سطح بسیار پایین قرار دارد و این نشان از عملکرد بسیار مطلوب همکاران و همکاری متقابل مردم و نیروی انتظامی شهرستان است.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.


لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی