• تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 18:43
  • کد خبر : 1759
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

۱۶ میلیارد ریال توسط خیّران سردشت به حوزه بهداشت و درمان اهدا شد

رییس شورای خیّران سلامت سردشت گفت: به همت والای خیّران بیش از ۱۶ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اهدا شده است. به گزارش سردشت پرِس ، عطاالله محمودی روز چهارشنبه در گردهمایی خیران جهت کمک به ساخت ساختمان دیالیز سردشت اظهار کرد: این شورا برای خرید و تهیه تجهیزات و ملزومات

رییس شورای خیّران سلامت سردشت گفت: به همت والای خیّران بیش از ۱۶ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اهدا شده است.

به گزارش سردشت پرِس ، عطاالله محمودی روز چهارشنبه در گردهمایی خیران جهت کمک به ساخت ساختمان دیالیز سردشت اظهار کرد: این شورا برای خرید و تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا پنج میلیارد ریال و برای خرید دستگاه ماموگرافی ۱۱ میلیارد و در مجموع ۱۶ میلیارد ریال هزینه کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اکنون این شورا به همت مردم و خیران در نظر دارد ساختمان دیالیز در زمینی به مساحت ۶۲۰ مترمربع و با هزینه ۸۰ میلیارد ریال احداث کند.

فرماندار سردشت نیز در این مراسم با قدردانی از همت خیران جهت احداث ساختمان دیالیز گفت: گام‌های اساسی و مهم در همه حوزه ها برداشته شده تا بتوان توسعه شهرستان که سال‌های سال است به بن‌بست مواجه شده، گشایشی ایجاد کرد.

لقمان خسروپور افزود: دولت به تنهایی قادر به آبادانی و توسعه نیست بلکه مستلزم پایه کار بودن، مشارکت و همراهی مردم است.

وی ادامه داد: مشارکت مردمی فقط هزینه کردن نیست بلکه مطالبه‌گری، ارائه راهکارهای مناسب و حمایت های معنوی می‌تواند کمک شایانی به روند توسعه کند و این انتظار می‌رود مردم به هر سبک و شیوه ای که باشد در همه حوزه ها حضوری پررنگ داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به اینکه به لحاظ بودجه‌ای در ۲ سال گذشته در وضعیت و شرایط مناسب نبودیم، به همین خاطر آن طور که باید و شاید انتظارات مردم برآورده نشده و گلایه‌هایی وجود دارد.

کمال حسین پور ضمن عذرخواهی از مردم تاکید کرد: در این مدت، کوتاهی صورت نگرفته بلکه موضوعات همیشه با حساسیت پیگیری شده و اقدامات زیادی هم انجام گرفته اما چون فاصله زیاد است اما آنچنان به چشم نمی‌آید.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

منبع : ایرنا

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی