• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 خرداد 1401 - 19:50
  • کد خبر : 1739
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

بهسازی و مرمت شش نقطه رانشی جاده‌ای سردشت

شش نقطه رانشی جاده‌ای در محورهای ارتباطی شهرستان سردشت مرمت شد. به گزارش سردشت پرِس، مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سردشت گفت: با اجرای طرح گابیون بندی و با هدف ارتقای سطح ایمنی و جلوگیری ازتخریب جاده، شش نقطه رانشی درمحورهای ارتباطی این شهرستان شناسایی و بهسازی و مرمت شد.مرمت شش نقطه

شش نقطه رانشی جاده‌ای در محورهای ارتباطی شهرستان سردشت مرمت شد.

به گزارش سردشت پرِس، مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سردشت گفت: با اجرای طرح گابیون بندی و با هدف ارتقای سطح ایمنی و جلوگیری ازتخریب جاده، شش نقطه رانشی درمحورهای ارتباطی این شهرستان شناسایی و بهسازی و مرمت شد.مرمت شش نقطه رانشی جاده‌ای در محورهای ارتباطی سردشت

لطیف شریعت پناه افزود: نقاط شناسایی شده در محور سردشت به مهاباد نزدیک روستای سارتکه، زمزیران و جبرند و در محور سردشت به پیرانشهر نزدیک روستای گرژال و دیگه و در یک نقطه خارج از شهر نزدیک روستای باسکدو بود که در پایین دست جاده‌ها اقدام به احداث دیوارهای بلند و طولی با اجرای گابیون بندی با استفاده از تورگالوانیزه‌ای و سنگ شد.

شریعت پناه گفت: مرمت و بهسازی این نقاط با حجم ۵۰۰ مترمکعب و استفاده از دو هزار و ۵۰۰ متر مربع تور گالوانیزه‌ای با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اجرا شد.

وی تأکید کرد: همچنین نقاط دیگری از جاده‌ها وجود داشت که نقاط کور و حادثه خیز بودند که برای رفع و ایمنی رنگ آمیزی این نقاط در جاده‌ ها در دستور کار قرار گرفت.

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت اضافه کرد: درمحورهای سردشت به مهاباد، پیرانشهر و بانه و در مسیر راه مرزی سردشت به روستای بیوران برای هر کدام یک نقطه به صورت امانی از منابع داخلی رنگ آمیزی شدند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی