• تاریخ انتشار : دوشنبه 16 خرداد 1401 - 18:33
  • کد خبر : 1717
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سردشت توزیع شد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، ۴۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد. به گزارش سردشت پرِس، فرامرز حسین پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در ادامه رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، این تعداد بسته

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، ۴۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گزارش سردشت پرِس، فرامرز حسین پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در ادامه رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، این تعداد بسته معیشتی به ارزش هشت میلیارد ریال تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی بیان کرد: در هر بسته ۶ قلم کالا شامل برنج، ۲ قوطی روغن جامد پنج کیلویی، ماکارونی، رب و قند است که ارزش هر بسته ۲۰ میلیون ریال است.

رییس کمیته امداد امام (ره) سردشت اضافه کرد: تعدادی از این بسته‌ها به همت یک خیر از ارومیه و تعدادی دیگر از آن توسط سپاه شهرستان سردشت تهیه شده بود که در بین خانواده های آسیب دیده و بی بضاعت توزیع شد.

شهرستان سردشت دارای چهار مرکز نیکوکاری فعال در شهرهای ربط، میرآباد، نلاس و سردشت است و بیش از چهار هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی