• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 - 10:27
  • کد خبر : 1692
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

نماینده پیرانشهر و سردشت: مردم به حق گلایه دارند و معترض هستند

کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و عضو کمیسیون عمران گفت: یارانه بنزین هم باید یک روز برداشته شود؛ البته به این زودی‌ها برداشته نمی‌شود، ولی این طرح در برنامه دولت است و اقدام می‌شود. اصلاحات اقتصادی دولت سیزدهم با حذف ارز ترجیحی و واریز یارانه‌ها آغاز شد. این دستور کار دولت با واکنش‌های

کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و عضو کمیسیون عمران گفت: یارانه بنزین هم باید یک روز برداشته شود؛ البته به این زودی‌ها برداشته نمی‌شود، ولی این طرح در برنامه دولت است و اقدام می‌شود.

اصلاحات اقتصادی دولت سیزدهم با حذف ارز ترجیحی و واریز یارانه‌ها آغاز شد. این دستور کار دولت با واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری از سوی رسانه‌ها و مردم همراه بود و البته تا امروز هم ادامه دارد.

به گزارش سردشت پرِس، در این خصوص کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و عضو کمیسیون عمران به جماران گفت: با آغاز اصلاحات اقتصادی در دولت سیزدهم مشکلاتی وجود دارد. از فرهنگ سازی اجرای آن گرفته تا کنار آمدن مردم با شرایط ناشی از آن مثل گرانی ها، نیازمند زمان است. مردم به حق گلایه دارند و معترض هستند. شما ببینید بعد از مدتی قیمت مرغ حتی از قیمت مصوب دولت هم پایین آمده است و این نشان می دهد که برای عادی سازی قیمت‌ها زمانی باید طول بکشد. با این وجود ما امیدواریم با اصلاحات اقتصادی و حذف ارز ترجیحی اوضاع بهتر شود و در نهایت مردم هم مثل ما قبول می‌کنند که این اصلاحات به نفع و در جهت رفاه و آسایش آن‌ها است این مسئله باید در سال‌های قبل اجرا میشد که بالاخره دولت سیزدهم آن را اجرا کرد.

تصمیمات سختی که رییس جمهور گفت در باب خصوصی سازی بود

وی در خصوص تصمیمات سخت رییس جمهور گفت: تصمیمات سختی که رییس جمهور گفت در باب خصوصی سازی بود. اینکه گفته شد، بنزین گران می شود. مشکلات امروز همان مشکلاتی است که در دولت محمود احمدی نژاد و حسن روحانی داشتیم؛ ما همیشه به این روند گلایه داشتیم باید این رویه تغییر کند.

یارانه بنزین هم باید یک روز برداشته شود

حسین‌پور در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: یارانه بنزین هم باید یک روز برداشته شود؛ البته به این زودی‌ها برداشته نمی‌شود، ولی این طرح در برنامه دولت است و اقدام می‌شود.

اینکه گفته می‌شود برجام بی‌تاثیر بود نه درست نیست اتفاقا تاثیرگذار بوده است

نماینده آذربایجان غربی در مورد برجام و تحریم‌های اقتصادی افزود: برجام و تحریم‌های اقتصادی مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده است اما مسائل هسته‌ای نقطه‌ی قرمز ما است، اما اینکه گفته می‌شود برجام در شرایط اقتصادی کشور بی‌تأثیر بود، درست نیست. اتفاقا تأثیرگذار بوده است. امروز ما با حفظ مواضع نظام و خطوط قرمز در حال مذاکره هستیم و طبق سخنان مقام معظم رهبری برای مذاکرات آمادگی داریم، ولی اگر خطوط قرمز رعایت نشود باید این مشکلات را تحمل کنیم وگرنه مشکلات دیگری در پس آن برای ما پدید می‌آید.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی