• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 خرداد 1401 - 16:56
  • کد خبر : 1585
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

 انتقاد نماینده سردشت و پیرانشهر از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

 نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: در حال حاضر جمع کثیری از بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند که وزارت آموزش و پرورش باید به این موضوع ورود کند. به گزارش سردشت پرِس، کمال حسین‌پور با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش، پاداش پایان خدمت فرهنگیان را

 نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: در حال حاضر جمع کثیری از بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند که وزارت آموزش و پرورش باید به این موضوع ورود کند.

به گزارش سردشت پرِس، کمال حسین‌پور با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش، پاداش پایان خدمت فرهنگیان را پرداخت نمی‌کند، اظهار داشت: متاسفانه وزارتخانه به این دغدغه فرهنگیان رسیدگی نمی‌کند تا یک بار برای همیشه مشکل تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان به صورت اصولی مرتفع شود.

وی تصریح کرد: به پشتوانه قوانین متعدد، پاداش بازنشستگی به نوعی حمایت از کارکنان دولتی است که پس از سالها خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: همچنین متأسفانه در این حوزه نیز، فرهنگیان با مشکل مواجه هستند و همه ساله صدای اعتراض فرهنگیانی که بازنشسته می‌شوند از تأخیر و عدم پرداخت پاداش پایان خدمت، به گوش می‌رسد.

وی بیان کرد: در حال حاضر جمع کثیری از بازنشستگان فرهنگی سال 1400 پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند.

حسین‌پور با اشاره به اینکه فرهنگیان نگران تورم افسارگسیخته و کاهش قدرت خرید خود هستند اظهار داشت: از سوی دیگر آنان بر اساس وعده‌های مسئولان، برای خود تعهدات مالی ایجاد کرده‌اند پس باید پاداش پایان‌خدمت فرهنگیان پرداخت شود و وزارت آموزش و پرورش به این دغدغه فرهنگیان رسیدگی کند.

 وی تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش  باید برای هماهنگی با سایر دستگاه‌ها برای پرداخت پاداش پایان‌خدمت فرهنگیان تحرک و پویایی لازم را داشته باشد.

منبع : تسنیم

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی