• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 خرداد 1401 - 9:46
  • کد خبر : 1580
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

امام جمعه سردشت : فرهنگ اتکا به خود و تغییر نگاه فردی در جامعه نهادینه شود

امام جمعه سردشت گفت: برنامه‌های اقتصادی زیادی برای رونق تولید و اشتغالزایی تدوین و اجرا شده اما مهمترین راهکار این است که فرهنگ اتکا به خود و تغییر نگاه فردی در جامعه نهادینه شود. به گزارش سردشت پرِس به نقل از ایرنا، ماموستا محمد واوی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی سردشت که با

امام جمعه سردشت گفت: برنامه‌های اقتصادی زیادی برای رونق تولید و اشتغالزایی تدوین و اجرا شده اما مهمترین راهکار این است که فرهنگ اتکا به خود و تغییر نگاه فردی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش سردشت پرِس به نقل از ایرنا، ماموستا محمد واوی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی سردشت که با محوریت تحقق شعار سال برگزار شد، ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه یکی از سرداران رشید اسلام، شهید صیاد خدایاری، اظهار کرد: دشمنان با خیال واهی خود فکر می‌کنند که اگر فرماندهی را ترور کردند، کسی نیست رهرو و ادامه دهنده راه آن باشد.

 وی افزود: دشمنان بدانند که هزاران جوان این مملکت آماده هستند که ادامه‌دهنده راه فرمانده و شهدای خود باشند و راه آنان همیشه زنده خواهد ماند.

 امام جمعه سردشت در ادامه با اشاره به آیات قرآنی در خصوص شعار سال و برنامه‌های اجرایی در راستای تحقق آن بیان کرد: تا هر انسانی تغییری در خود به وجود نیاورد، نمی‌تواند تغییری در خانواده، جامعه و شهر خود ایجاد کند.

 ماموستا واوی ادامه داد: تا چنین فرهنگی و زمینه ای در بستر جامعه فراهم نشود، هزاران برنامه تدوین و اجرا شود، نمی‌توان کاری از پیش برد و اقدام کرد.

 وی در پایان با نزدیک شدن سالگرد شهادت امام جمعه سابق سردشت ماموستا محمد عظیمی خواستار برگزاری یادواره شهدا برای ارج نهادن به مقام شامخ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سردشت نیز در این جلسه گفت: نامگذاری یک سال از سوی رهبر معظم انقلاب نقشه راه یک سال برنامه‌های اجرایی ادارات و سازمان‌ها است.

حسین خضری افزود:  تولید مبنای افزایش درآمد خانواده، ایجاد رفاه اجتماعی، کاهش تورم، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در جامعه است.

وی بیان کرد: تولید ما را از وابستگی هایی که به خارج از مرزهای خود داریم بی‌نیاز می‌کند و با تکیه بر منابع و سرمایه انسانی توانمند می‌توان تولید را انجام و افزایش داد ولی باید عملی و جهادی اقدام کرد.

در پایان هریک از اعضای جلسه ضمن بیان موانع و مشکلات سر راه تولید و اشتغال شهرستان به ارائه راهکار و اجرای برنامه‌هایی در راستای تحقق شعار سال پرداختند.

در این جلسه مقرر شد ادارات جهاد کشاورزی و  صنعت، معدن و تجارت موانع و مشکلات تولید و اشتغال را شناسایی و ارائه دهند.

همچنین جهاد کشاورزی اقدام به برگزاری دوره‌ و کارگاه‌های آموزشی و عملی در راستای افزایش تولید برگزار کند.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی