• تاریخ انتشار : شنبه 31 اردیبهشت 1401 - 17:24
  • کد خبر : 1543
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

وزیر ارشاد : سردشت باید به عنوان مساله هویت ملی به نسل امروز معرفی شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه جمعه ۳۰ اردیبهشت در آیین گشایش تالار مرکزی ارومیه گفت:سردشت نمادی از اتفاقات تاریخی کشور به شمار می آید و باید در معرفی این مکان به نسل امروز به ویژه نوجوانان اهتمام داشته باشیم. به گزارش سردشت پرِس به نقل از برنا ، محمدمهدی اسماعیلی در این آیین با

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه جمعه ۳۰ اردیبهشت در آیین گشایش تالار مرکزی ارومیه گفت:سردشت نمادی از اتفاقات تاریخی کشور به شمار می آید و باید در معرفی این مکان به نسل امروز به ویژه نوجوانان اهتمام داشته باشیم.

به گزارش سردشت پرِس به نقل از برنا ، محمدمهدی اسماعیلی در این آیین با اشاره به گونه های مختلف اقوام، مذاهب، گویش ها و … در کشور به ویژه استان آذربایجان غربی ادامه داد: کشور ایران از نعمت اقوام مختلف و وحدت اقوام و مذاهب بهره مند است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی تصریح کرد: برای تکمیل و توسعه و بهره برداری از تالار های فرهنگی و هنری در این سفر نیز بودجه ای اختصاص داده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر خود به سردشت گفت: سردشت نمادی از اتفاقات تاریخی کشور به شمار می آید و در زمان هشت سال دفاع مقدس هزاران زن و مرد مظلوم در این شهر با بمب‌های شیمیایی مسموم شدند و سال ها گرفتار عوارض عملیات شیمیایی دشمن شده اند. بنابراین باید در معرفی این مکان به نسل امروز به ویژه نوجوانان اهتمام داشته باشیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی