• تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 17:14
  • کد خبر : 1442
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تصویب ۲۷ طرح در راستای توسعه خدمت رسانی به شهرستانهای پیرانشهر و سردشت

در سفرمدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به پیرانشهر، بر اجرایی شدن طرح تأمین آب آشامیدنی شهرهای پیرانشهر و سردشت تأکید شد. به گزارش سردشت پرِس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به تصویب ۲۷ طرح در راستای توسعه خدمت رسانی به شهرستانهای پیرانشهر و سردشت در سفر مدیرعامل شرکت

در سفرمدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به پیرانشهر، بر اجرایی شدن طرح تأمین آب آشامیدنی شهرهای پیرانشهر و سردشت تأکید شد.

به گزارش سردشت پرِس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به تصویب ۲۷ طرح در راستای توسعه خدمت رسانی به شهرستانهای پیرانشهر و سردشت در سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان گفت: طبق یکی از مصوبات این طرح، عملیات تأمین آب آشامیدنی پیرانشهر از سد سیلوه اجرایی می‌ شود.

لطیف خوش سیرت افزود: همچنین الحاق ۴۱ روستای مشکل دار پیرانشهر به پروژه شین آباد و پسوه و آغاز عملیات اجرایی آنها در اسرع وقت در قالب مصوبات این سفر در دستور کار قرار گرفت.

خوش سیرت گفت: تجهیز و وارد مدار شدن چهار حلقه از هشت حلقه چاه حفر شده، معرفی ۲۰ روستای دارای مشکل تأمین آب با نظر نماینده مردم در مجلس و فرماندار برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز و اختصاص پنج میلیارد تومان برای تقویت ایستگاه بین راهی سوغانلو از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مدت یک ماه از دیگر مصوبات این سفر بود.

وی افزود: مطالعه و آغاز عملیات اجرایی مخزن یکهزار مترمکعبی لاجان و تهیه پکیج تصفیه آب از سد کانی سیب یا احداث چاه فلمن برای تأمین آب آشامیدنی شهر پیرانشهر در مدت ۱۵ روز و اجرای یکی از این موارد از دیگرتصمیمات اتخاذ شده برای شهرستان پیرانشهر بود.

خوش سیرت اضافه کرد: همچنین در این سفرالحاق ۵۲ روستای دارای مشکل آب آشامیدنی شهرستان سردشت به پروژه ملی ۴۱ روستایی شهدای ژاله برای استفاده از اعتبارات محرومیت زدایی سال ۱۴۰۰ و آغاز عملیات اجرایی آنها در اسرع وقت به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجانغربی افزود: اتمام عملیات اجرایی تأمین آب آشامیدنی شهر نلاس ازتصفیه خانه آب آشامیدنی شهرهای سردشت و ربط با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تنش آبی در مدت سه ماه، تأمین اعتبار به میزان ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی برای مخازن ذخیره ربط و نلاس و آغاز عملیات اجرایی آنها نیز از تصمیمات جلسه رفع مشکلات حوزه آب پیرانشهر بود.

وی اضافه کرد: پیگیری رفع نواقص برج آبگیر شهرهای سردشت و ربط ، پیگیری اجرای مدول سوم تصفیه خانه آب سردشت و ربط و پیگیری و اجرای مخزن پنج هزار مترمکعبی شهر سردشت تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ از دیگر تصمیمات اتخاذ شده برای شهرستان سردشت بود.

خوش سیرت افزود: همچنین تأمین یکهزار متر لوله فاضلاب برای شهر ربط و سه هزار متر لوله به منظوراصلاح شبکه روستاهای شهرستان سردشت، انجام اقدامات لازم به منظور تأمین فشارآب مناطق بالادست شهر ربط از چشمه شهر تا احداث مخزن دو هزار مترمکعبی، تأمین اعتبار لازم به منظور بازسازی چشمه آب شهر ‌میرآباد از دیگر مصوبات جلسه رفع مشکلات حوزه آب شهرستان سردشت بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی