• تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 23:21
  • کد خبر : 1430
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

عملیات اجرایی احداث منبع آب جدید سردشت آغاز شد

منبع آب یکهزار مترمکعبی سردشت با هزینه بالغ بر پنج میلیارد تومان عصر امروز با حضور فرمانده سپاه آذربایجان غربی، فرماندار و بخشی از مسئولان سردشت در کنار منبع آب قدیمی سردشت کلنگ زنی شد و پیش بینی می شود بخشی از قطعی آب محلات بالادست شهر با احداث این منبع رفع شود. به گزارش

منبع آب یکهزار مترمکعبی سردشت با هزینه بالغ بر پنج میلیارد تومان عصر امروز با حضور فرمانده سپاه آذربایجان غربی، فرماندار و بخشی از مسئولان سردشت در کنار منبع آب قدیمی سردشت کلنگ زنی شد و پیش بینی می شود بخشی از قطعی آب محلات بالادست شهر با احداث این منبع رفع شود.

به گزارش سردشت پرس , در آیین کلنگ زنی این پروژه فرماندار سردشت با اشاره به مشکلات آب این شهرستان گفت: تنش آب در صد روستاهای شهرستان سردشت وجود دارد و ۶۰ میلیاردتومان اعتبار درسالجاری برای آن در نظر گرفته شده است.

لقمان خسروپور افزود: سردشت، نماد ایثار و مقاومت در آذربایجان غربی است. انتظارات مردم سردشت به حق است چرا که با از خودگذشتگی از کیان کشور در این منطقه دفاع کرده اند و چشم به راه جبران محرومیتهای مضاعف از دوران جنگ تحمیلی هستند.

وی افزود: بیکاری، فقر، مهاجرت مهمترین مشکلات این شهرستان هستند. معابر مرزی بایستی بازگشایی شوند. شهرستان در حوزه های مختلف دارای مشکلات زیادی است، نگاه مردم به دستان مسئولان کشوری است تا گره از مشکلشان بگشایند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: سردشت دیار شهدا و مقاومت است و در جریان جنگ تحمیلی مقاومت مردم باعث شد هواپیماهای رژیم بعثی بعداز هر عملیات در ایران، بمبهای اضافی مانده را برسر مردم بیگناه مردم سردشت بریزند.

سردار شهسواری افزود: بزرگترین جنایت جنگی علیه بشریت نیز در سردشت اتفاق افتاد و سالها پس از این جنایت مردان و زنان سردشت هنوز صدای خش خش سینه هایشان پر از درد است و وجدانهای بیدار را می آزارد.

وی همچنین تاکید کرد: بخشی از امنیت کشور مدیون ایستادگی و پایداری مردم سردشت است.

منبع ; خبر سردشت

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی