• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 18:03
  • کد خبر : 1356
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

نماینده سردشت و پیرانشهر : چرا باید کشاورز سردشتی که بهترین انگور سیاه دنیا را تولید می کند، نگران فروش محصول خود باشد؟

نماینده سردشت و پیرانشهر گفت : چرا باید کشاورز سردشتی که بهترین و باکیفیت ترین انگور سیاه دنیا را تولید می کند، نگران فروش محصول خود باشد؟ به گزارش سردشت پرِس، کمال حسین پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری گفت: کشاورزی و دامداری پیشران توسعه و رشد اقتصادی کشور بوده و

نماینده سردشت و پیرانشهر گفت : چرا باید کشاورز سردشتی که بهترین و باکیفیت ترین انگور سیاه دنیا را تولید می کند، نگران فروش محصول خود باشد؟

به گزارش سردشت پرِس، کمال حسین پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری گفت: کشاورزی و دامداری پیشران توسعه و رشد اقتصادی کشور بوده و زیرمجموعه های آن ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال و توسعه به ویژه در روستاها دارند اما، تورم صعودی از سال ۹۶ مشکلاتی را به وجود آورده و اخیرا هم دامنگیر بخش های تولیدی کشور شده است.وی ادامه داد: با وجودی که دولت و مجلس انقلابی برای رونق بخش تولید و بهبود معیشت مردم تلاش هایی کرده اما باید در عمل تدبیری شود که بهره وری بخش های کشاورزی و دامداری در کشور به مخاطره نیفتد؛ باید از کشاورزان زحمتکش به عنوان ضامن امنیت غذایی حمایت شود.

این نماینده مجلس گفت: دولت باید بر ایجاد ظرفیت های فوق العاده و حرکت های جهشی متمرکز شده و  حمایت های قیمتی از نهاده های دامی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت و اعطای یارانه کالاهای اساسی همچون محصولات پروتئینی، گوشت و مرغ داشته و در این راه پشتیبان کشاورز و دامدار باشد. نباید برای کشاورز و دامدار و مردم دغدغه و نگرانی ایجاد شود مثلا چرا باید کشاورز سردشتی که بهترین و باکیفیت ترین انگور سیاه دنیا را تولید می کند، نگران فروش محصول خود باشد؟

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی