• تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 13:10
  • کد خبر : 1327
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کمیته راهبری سرمایه گذاری در سردشت تشکیل شد

کمیته راهبری سرمایه گذاری در سردشت تشکیل شد به گزارش سردشت پرس, نخستین جلسه کمیته راهبری سرمایه گذاری شهرستان سردشت با ریاست فرماندار سردشت و با حضور روسای ادارات و جمعی از تولیدکنندگان شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ” لقمان خسروپور ” فرماندار سردشت در این جلسه با اشاره به اهداف تشکیل

کمیته راهبری سرمایه گذاری در سردشت تشکیل شد

به گزارش سردشت پرس, نخستین جلسه کمیته راهبری سرمایه گذاری شهرستان سردشت با ریاست فرماندار سردشت و با حضور روسای ادارات و جمعی از تولیدکنندگان شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

” لقمان خسروپور ” فرماندار سردشت در این جلسه با اشاره به اهداف تشکیل کمیته راهبری سرمایه گذاری در شهرستان گفت: اگر بخواهیم برای سرمایه گذاری یک سازوکار اساسی و بنیادین نهادینه کنیم تا ضمن جلب اعتماد مردم، سرمایه‌گذار جذب و نقطه شروع و مسیر راه برای آن تعیین و مشخص شود ، نیاز به یک کمیته راهبری سرمایه‌گذاری احساس شد که در این راستا این کمیته ایجاد گردید.

وی افزود: اساس کار این کمیته این خواهد بود، متقاضیان برای یک طرح سرمایه‌‌گذاری، طرح خود را به دبیرخانه کمیته ارائه دهند تا در دبیرخانه بررسی سپس کمیته تخصصی با ادارات مرتبط طرح برای آن تشکیل شود

فرماندار سردشت بیان کرد: در این کمیته ادارات ابعاد طرح را بررسی و موانع را شناسایی و سپس راهکار جهت راه اندازی ارائه و در نهایت استعلامات مورد نیاز نیز برای آن اخذ خواهد شد.

در ادامه جلسه هر یک از روسای ادارات موانع و مشکلات جذب سرمایه گذار و نحوه سرمایه گذاری در شهرستان با ارائه راهکار و پیشنهادات پرداختند.

در پایان تولید کنندگان و کارآفرینان حاضر در جلسه نیز مشکلات خود را جهت اخذ مجوزات لازم و نبود فضای کافی بیان کردند

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی