• تاریخ انتشار : جمعه 16 اردیبهشت 1401 - 12:03
  • کد خبر : 1292
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی سردشت

سرهنگ قاسم نصیری، فرمانده سپاه سردشت، به مناسبت گرامیداشت روز معلم با خانواده شهیدان فرهنگی جلال امین‌پور و شهید عزیز عابدی دیدار و از آنجا تجلیل کرد. به گزارش سردشت پرِس، فرمانده سپاه سردشت در این دیدار با اشاره به جایگاه معلمی اظهار کرد: روز معلم به مناسبت شهادت مرتضی مطهری به نام روز معلم

سرهنگ قاسم نصیری، فرمانده سپاه سردشت، به مناسبت گرامیداشت روز معلم با خانواده شهیدان فرهنگی جلال امین‌پور و شهید عزیز عابدی دیدار و از آنجا تجلیل کرد.

به گزارش سردشت پرِس، فرمانده سپاه سردشت در این دیدار با اشاره به جایگاه معلمی اظهار کرد: روز معلم به مناسبت شهادت مرتضی مطهری به نام روز معلم نام‌گذاری شده است که وی نمونه والای علم برای دانش‌آموزان و اسوه ایثار و شهادت است.

سرهنگ قاسم نصیری افزود: معلمان از سرمایه‌های عظیم اجتماعی یک جامعه محسوب می‌شوند و در صورت بها نهادن به جایگاه آنها بسیاری از مشکلات تربیتی جامعه حل شده و از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: معلمان با دلسوزی و روحیه خستگی‌ناپذیر در مسیر آموزش علم و دانش به دانش‌آموزان نهایت تلاش را انجام می‌دهند تا نعمت علم و دانش را به همگان هدیه دهند.

 فرمانده سپاه سردشت عنوان کرد: برای اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود معلمان بهترین افرادی هستند که می‌توانند چنین کاری را انجام دهند .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه سردشت نیز در این دیدار گفت: معلمین در فرایند تعلیم و تربیت نسل امروز رسالتی خطیر بر دوش دارند و باید در این زمینه به شاخص‌های تربیتی در کنار تحصیل توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام حمزه صحیحی با تأکید بر اینکه باید علم و اخلاق در کنار هم رشد یابد، افزود: باید نسلی مومن، متعهد، توانمند، ماهر  انقلابی تربیت نموده و تحویل جامعه دهیم تا در آینده ای نزدیک اداره کشور را به دست بگیرند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش معلم در سطح جامعه تاکید کرد: پویایی و رشد یک جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های صادقانه این قشر است که با فداکاری و کرامت والای انسانی در راه تربیت نسل جدید تلاش می‌کنند.

منبع : ایکنا 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی