• تاریخ انتشار : جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 17:28
  • کد خبر : 1223
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

آغاز عملیات بهسازی ۷.۵ کیلومتر از محور پیرانشهر به سردشت

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات بهسازی و چهار خطه شدن ۷.۵ کیلومتر از محور پیرانشهر به سردشت با یک هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده، آغاز شد.   به گزارش سردشت پرِس به نقل از ایرنا ، سید محسن حمزه‌لو عصر پنجشنبه در مراسم آغاز احداث این طرح با اشاره به ایجاد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات بهسازی و چهار خطه شدن ۷.۵ کیلومتر از محور پیرانشهر به سردشت با یک هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده، آغاز شد.  

به گزارش سردشت پرِس به نقل از ایرنا ، سید محسن حمزه‌لو عصر پنجشنبه در مراسم آغاز احداث این طرح با اشاره به ایجاد کریدور ترانزیتی به پایانه مرزی تمرچین از مسیر جنوب آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: محور پیرانشهر – سردشت ۹۳ کیلومتر است و توسعه این مسیر امکان دسترسی ترانزیتی به پایانه مرزی تمرچین از سمت جنوب استان را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: ایجاد کریدور ایمن و مطمئن به موازات نوار مرزی ایران و عراق با توجه به موقعیت ویژه جنوب استان آذربایجان غربی دارای اهمیت است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: افزایش ظرفیت ترافیکی محور پیرانشهر به سردشت، ارتقای ایمنی، تسهیل نقل و انتقال محصولات کشاورزی و کاهش سوانح و تصادقات جاده‌ای از مهمترین اهداف توسعه این مسیر ارتباطی است.

حمزه‌لو تاکید کرد: طبق قرارداد طرح بهسازی و تعریض محور پیرانشهر به سردشت در دو سال آینده به اتمام می‌رسد و زیربار ترافیک می‌رود.

وی گفت: اقتصادی شدن زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در رأس برنامه‌های راهبری استان قرار گرفته و تلاش می‌شود از تمام فرصت‌های تأمین منابع مالی جهت تکمیل پروژه‌های راهسازی استفاده شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی